دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

اس ام اس

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۸ ق.ظ

وحشت از عشق که نه،ترسم از فاصله هاست. وحشت از غصه که نه،ترسم از خاتمه هاست.

ترس بیهوده ندارم،صحبت از خاطره هاست. صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست.

کوله باری است پر از هیچ که بر شانه ی ماست. گله از دست کسی نیست،مقصر دل دیوانه ی ماست.

در اینجا اس ام اس هایی که برام ارسال شده رو گلچین می کنم و با اسم فرستنده اش میزارم


   ( حجت خزائی )

* همه چیز با تو شروع می شود اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود، حتی دلتنگی های من...!


( کنعان نوری زاده)

* دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ، با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه می کنی... دوست بدار آن هایی که در زندگی ات نقشی داشته اند، نه آن هایی که برایت نقش بازی کرده اند!

 

   ( حیدر کاملی)


* عادت میکنیم به داشتن چیزی و سپس به نداشتنش، به بودن کسی و سپس به نبودنش تنها عادت میکنیم اما فراموشش هرگز...!

 

( پدرام  شاکری )


* آن روز که تو به دنیا اومدی ( ۵ . ۱۰ . ۱۳۵۲ ) بارون می بارید، ولی هوا ابری نبود بلکه فرشته ها گریه می کردند،زیرا که یکی ازجمعشان کم شده بود. ما این روز عزیز را که فرود فرشته ای از آسمان به زمین بود تا به زندگیمون گرمی و مهر ببخشد، تبریک می گوییم...!

 

     ( محمدرضا عالمی )


* دلم تنگ شده برای آغوشی که خیلی هم مطمئن نیستم مال من باشد.

 

* این روزا شیر هم راضیه با دمش بازی کنن، اما با دلش نه...!


* خواستم چشمهایت را از پشت بگیرم... دیدم طاقت شنیدن اسم هایی که میگی رو ندارم...

 

* تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد ... !


* عشق من تو باش، نه برای این که در این دنیای بزرگ تنها نباشم ... تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایی ام، تنهاترین باشی ... !


* من اگر می خندم به اجبار عکاس است ... وگرنه بی تو، من کجا و خنده کجا ... ؟!

( علی اصغر اسلامی)


* پشت صحرای دلم شهریست که یک دوست در آن جا دارم،هر کجا هست، به هر فکر، به هر حال و به هر کار، خدایا تو نگهدارش باش!

 

( بهادر حاجی رجبی)


* گاهی وقت ها، فکر کردن به بعضی ها، ناخودآگاه لبخندی روی لبهایمان می نشاند. دوست دارم این لبخندهای بیگاه را و این بعضی ها را...!



   (پوریا  پاشایی)

* شب یلدای من آغاز شد...نه سرخی انار،نه لبخند پسته و نه شیرینی هندوانه... بی تو یلدا زجرآورترین شب دنیاست! بی من یلدایت مبارک...!

 

    (بهنام  میرزایی)


* دوست داشتن حس لطیفیست، نگهش خواهم داشت... چه تو نزدیک باشی و چه دور...!


* آن روز که دنیا اومدی، یک نفر بودی برای یک دنیا ... ولی حالا یک دنیا هستی مال من ... !


* شاید دیگران در نبودت سرم را گرم کنند، اما دلم را هرگز ... !


* ارزش قطره های باران را گل های تشنه می دانند و قدر دوستان خوب را دل های دلتنگ ... !

 

    (علیرضا  ساکت)


* شیشه ای میشکند! یک نفر میپرسد که چرا شیشه شکست. آن یکی می گوید شاید این رفع بلاست.دل من سخت شکست...هیچ کس هیچ نگفت،غصه ام را نشنید. از خودم می پرسم ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود؟!

 

      (حمزه  آبار)


* اگر دلت گرفت، سکوت کن! این روزا هیچ کس معنای دلتنگی را نمی فهمد...!

 

      (آرمان  عبدالهی)


* دم اونایی گرم که تو قحطی محبت، ته قلبشون مثل ته نگاهشون بوی محبت میده...!

 

   (محمد  کاملی)


* بودن آن هایی که بودنشان را می خواهیم، زمین را زیباتر می کند...همیشه باش!   (محمد  کاملی)

 

* دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا می کشد ... بارانی دوستت دارم.


* یک سلام از بی کسی تقیم تو...از درون کوچه ی دلواپسی تقدیم تو...هستی من گرچه ناقابله، ولی تقدیم تو...یه سبد گل های نازصورتی تقدیم تو...!    (علی  دارابی)

 

      (اسماعیل    حسین زاده)


* توی زندگی بعضی چیزا بزرگ، بعضی چیزا کوچک، بعضی چیزا ساده، بعضی چیزا مهم هستند. بزرگ مثل عشق، کوچک مثل غم، ساده مثل من و مهم مثل تو ... !

 

    (علیرضا  فرامرز)


* ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود. پس چگونه فراموش خواهی شد، تو که ریشه ات مهربانی ست...!

 

    (محمدجواد  کاویان پور)


* به وسعت قلب کوچکم به یادت هستم، شاید کم باشد... اما قلب هر کس زندگی اوست...!

 

     (حسین   احمدی)


* به قلب مهربانت بگو چیزی وجود ندارد که یادت را از خاطرم ببرد... حتی فاصله ها !

 

         (علیرضا   تسلیمی)


* بهانه های دنیا، تو را از یادم نخواهد برد. من تو را در قلبم دارم نه دردنیا...!

 

* من هنوزم از بازی کلاغ پر می ترسم!................. می ترسم بگویم تو و تو آرام بگویی پر ... !


* دوستان من مثل گندم اند، یعنی یه دنیا برکت و نعمت ........... نبودشان قحطی و گرسنگی است و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج می زند .............. مهربانی ات را قدر می دانم و آن را در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد ... !


* پایان سال شروع به خانه تکانی کردم، به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم ... نه غباری داشت و نه کهنه شده بود، .............. مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند ... !


       (حسن   محمدی پور)


* وقتی یه آدم میگه هیچ کس منو دوست نداره... منظورش از هیچکس یه نفر بیشتر نیست. همون یه نفری که واسه ی اون همه کسه...!

 

     (محمدرضا    جاودان)


* پرسیدند دوسش داری؟ گفتم دنیای منه... پرسیدند دوستت داره؟ گفتم تنها سوال منه...!

 

* نمیگم گل زندگیمی، چون پرپر میشی ... نمیگم آفتاب وجودمی، چون غروب می کنی ... میگم نفسمی، چون اگه نباشی می میرم ... !


* میگن خدا قشنگ تر از گل چیزی نیافریده ... ولی چشم من قشنگ تر از تو، گلی ندیده ... !


* دیدارت دلچسب و دوریت دلگیر است ... دوریت را به شوق دیدارت سر می کنم ... !

     (محمدباقر   بابکی)


* گاهی آن قدر دلتنگ کسی میشی که اگه بفهمه، خودش از نبودنش خجالت میکشه...!

 

    (میلاد   برزگر)


* اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم...هنوزم خیس میشه چشمام، وقتی یاد تو می افتم... هنوزم میای تو خوابم، تو شبای پرستاره...هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره...!

 

       ( شهریار   اکبرزاده )


* اندکی آن طرف تر، شهریست که یک  دوست آن جا دارم، هر کجا هست، به هر فکر، به هرحال و به هر کار...عزیز است، خدایا تو نگهدارش باش!

 

   ( محمدحسین صادقی )


* دریا باش... تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند و بعضی ها که لیاقتت را ندارن در تو غرق شوند...!


     ( بهزاد رنجبر )


* خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند، پس بمان در خاطرم...!

 

    ( علی باقرپور )


* هر وقت حس کردی فاصله ها ما را از هم دور کرده، خاطره های باشکوهمون را به یاد بیاور. باور کن فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نمیشن...!

 

    ( محمدرضا  نبی پور )


* در عمق آرزوی من این است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک یاد...!

 

    ( سهیل  شعبانی )


* آموخته ام کسی که یادم نکرد، من یادش کنم. شاید که او تنهاتر از من باشد...!

 

     ( محمدجواد  یحیی زاده )


* در کودکی از تکلیف می ترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی... کتاب زندگی چاپ دوم ندارد، پس تا می شود عاشقانه زندگی کنیم... روز جهانی محبت مبارک! بفرست به اونایی که تو زندگیت با ارزشند، من که فرستادم...!


     ( علی اصغر   پرستاران )


* ناسپاس از عشق پاکت نیستم... من که عمری با خیالت زیستم... دوستت دارم به جان خود قسم... روی حرفم تا به ابد می ایستم.

 

     ( مهدی  شکری )


* درخت دوستی را با قلب می کارند نه با دست... تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف...!

 

      ( امیرحسین  حسینی )


* دست بکش لای موهات، یکیشون میاد تو دستت... این همونیه که من به یه دنیا نمیدم...!

 

    ( پیام قرنی )


* در سرزمین خاطره ها، آنان که خوبند همیشه سبزند و آنلن که محبت و دوستی در قلبشان جاریست همیشه به یاد می مانند...!

 

     ( نیما  دهقان )


* آسمان هر کس به اندازه ی معرفت اوست... بی شک آسمان تو بی انتهاست...!

 

    ( احمد   شاهزیدی )


* حضور آرامت کنارم نیست... ولی رویای مهربانت مهمان همیشگی قلبم است...!

 

     ( نوید  رضایی )


* دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که برای عزیزی که دوسش داریم نیمکتی بگذاریم برای همیشه...!

 

    ( مصطفی  ولی پور )


* یه سوزن، دو سوزن، سه سوزن... از ته دل دوست دارم... به همه بگو بسوزن...!

 

     ( محمدرضا   عبدی )


* میگن محبت اینجوری ساخته میشه...  م : من ... ح : حالا ... ب : به یاد ... ت : تواُم

 

    ( حسن  محمدی پور )


 * هیسسسسسسسسسسسسسسسسسس! دنیارو ساکت کردم تا بهت بگم یه دنیا دوستت دارم...!

 

 

      ( امیرعلی   علایی )


* حکم دادگاه :  شما به دلیل حمل مرام...و مصرف بی رویه ی محبت ... و داشتن بی حد معرفت ... به حبس ابد در قلب من محکوم هستید... ختم جلسه!

 

   ( علی سیارنژاد )


* اندیشه ات را با هرکس که می پرورانی خوشا به حالش... مرا همین بس که به یادمی...!

 

    ( میلاد  برزگر )


* عزیز... معامله فسخ شد. در قبال دنیا، یک تار مویت را می خواستند... ندادم...!


  ( محمدرضا   حسن زاده )


 * شاد باش! نه یک روز ، بلکه همیشه ... بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند... !


    ( دانیال   محمدی )


 * تا یادی هست من به یادتم، مگر آن روز که نه منی هست، نه یادی ... !


   ( امیرتیمور   رجبی )

 

 * شکفتن هیچ گلی، زیباتر از لبخند تو نیست ... تقدیم به با معرفت ترین گل دنیا ... !


* میگن وقتی بهار داره میاد، باید چند روز قبل گل هارو خبر کرد ... خواستم خبرت کنم. * پیشاپیش بهار قشنگت مبارک *


  ( علی   اکبری )


 * برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش ... شاید خوشبختی منتظر خندیدن توست ... !



( ف . ن )


 * هرگاه مرا دوست نداشتی فریاد مکن، آهسته در گوشم بگو تا آهسته بمیرم ... !


* دیروز میگفتم مشق هایم را خط بزن ... مرا مزن

  روی تخته خط بکش ... گوشم را مکش

  مهر را در دلم جاری کن ... جریمه مکن

  هرچه تکلیف می خواهی بگیر ... امتحان سخت مگیر

  اما اکنون.....

  مرا بزن، گوشم را بکش، جریمه کن، امتحان سخت بگیر
  مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان ... !


* دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت.

  تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم ...

  و من هنوز تو را مثل "تمام شد" مشق شبم دوستت دارم ... !






  • نعمت الله ابراهیم زاده

اس ام اس

نظرات  (۷۳)

یعنی یهدونه هم از من نباشه !!!!
ناراحت شدم!
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
به وقتش از شما هم میزارم
ببخشید از این که باعث ناراحتیت شدم
پیامهاقشنگ هستن امامن قشنگترشم شنیدم
پاسخ:
ســــــــــــــــــــلام
اصلا مهم نیست قشنگتر هم وجود داره ........... مهم اینه که عزیزانم اونا رو واسه ی من فرستادن
اینا اس ام اس هایی هستن که برای من فرستاده شده که اسم فرستنده هم نوشته شده .....
ممنون از نظرت

سلام استاد عزیزم

اول از همه فرستاده های عزیزانتون جالب بود برام............

1_

 

الهــــی
چون در تــــو نگریـم شاهیـــم و تــــاج برســـر
وچون به خــــود نگریـم، خاکیــــم و خاک برســــر . . .

2_                                                                                                

به روزها دل مبند ، روزها به فصل که میرسند ، رنگ عوض میکنند

با شب بمان ، شب گرچه تاریک است ، لیکن همیشه یک رنگ است . . .

(دکتر شریعتی)

3_                                                                                          

 

ایستادگی کن تا روشن بمانی

شمع های افتاده خاموش می شوند

((احمد شاملو))

                                                                                       

 

پاسخ:
ســــــــــــــــــــلام
خیلی وقته اس ام اس های بعضیارو نذاشتم که این کار رو در اسرع وقت می کنم
خوب شد غیرمستقیم یاد آوری کردی

سلام استاد عزیزم

خواهش میکنم ؛مطمئنا وقت ندارید وگرنه هیچ وقت نیازی به یاد آوری نیست.....

ممنونم از اینکه قابل دونستید و اس ام اسای منم گذاشتید.خوشحال شدم.

Best Regards

بیچاره گل فروش تنها کسی است که وقتی با گل وارد خانه می شود همه غمگین می شوند...
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــــلام
مگه مثل قدیمه ............. الان گل فروشا مغازه دارن و وضعشون خوبه
آهان ... گل فروش های دوره گرد
ولی .............. روزی رو خدا می رسونه و ....
مگه اینکه ما حرکتی نکنیم و تنبلی پیشه کنیم
خدایا کفر نمی گویم 
پریشانم چه می خواهی تو از جانم
مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی
خداوندا تو مسئولی
خداوندا تو میدانی که انسان ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه رنجی می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است.
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
سخن دکتر شریعتی هست؟!
مکالمه ای بین من و مادرم:
مامان
 جونم
 داشتم ماست می خوردم
 نوش جونت پسرم
 ریخت رو فرش
کوفت بخوری نکبت...
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــلام
خوب بود .............. از اینا تو فیس بوک زیاده !
کافیه بنا بزاری یکی رو نبینی و باهاش رو به رو نشی،

تو یه کوچه خلوت تو کلکته هندوستان داری بستنی می خوری،

از رو به روت درمیاد والااااا

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
دقیقا ..........

به سلامتی مادرکه وقتی غذاکم میاداون سیره
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــلام
مادر و پدر ................. دین و دنیای ما هستن
کاش همه قدرشونو بدونن
اقا من یه کشف بزرگی کردم :
حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !
حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !
وااااااااااااای چقدر باهوشم 
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــــلام
خیلی باحال بود  ....خخخخخخخخخ

سلام به دوست .بله اون شعر  یکی از  سروده های دکتر شریعتیه .

پاسخ:
ســـــــــــــــــــلام
پس درست حدس زده بودم
ممنون
سکه ها همیشه سروصدا می کنند 
اما پول های کاغذی همواره ساکتند 
پس وقتی ارزش شما زیاد می شود 
ساکت و فروتن باقی بمانید
پاسخ:
ســـــــــــــــــــلام
قبول ندارم
بعضی سکه ها با میلیون ها پول کاغذی برابر نیست...
منظور پول کاغذی و سکه در یه دوره خاص هستش نه دفینه ها در مقابل پول کاغذی ما
پاسخ:
ســـــــــــــــــلام
سکه سکه است............
سکه طلا ............ههههههه
سکه ها به این آسونی خراب نمیشن ... اما پول کاغذی، کافیه تو شلوار باشه و بشوریش
می خوام بگم، جملات نسبی هستن ، نمیشه برای همه و همه جا درست باشه
.....................
پس بخاطر یه چیزی هراس داری معرفی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

   من بارها قضیه عشق تو را با استقرای ریاضی حل کردم آنچه را که حتی نیوتن نتوانست ثابت کند.

همیشه خستگی هایت را پشت لبخندهای ما گم می کنی؛ لبخندهایی که بوی افتخار و غرور و سربلندی می دهند، لبخندهایی که بوی امید می دهند، لبخندهایی که بوی بالندگی می دهند.
درد من ممکن است دلیل خنده دیگری بشود ولی خنده من هرگز نباید دلیل درد دیگری بشود .
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
موافقم ............... خدا کنه همه چنین باشیم
راستی این چارلی هم سخنان قشنگ و پرمعنی داره ...........
ممنون از زحماتتت برای ارسال مطالب قشنگت

مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان بردند و به مدت  پانزده  سال در آنجا هرروز  یه قرص نان کامل مجانی میخوردم

ژان وال ژان- بینوایان

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــلام
منم قبلا بارها راجع به این چیزا اندیشیدم
مثلا برام عجیبه که یک گناهکار را مداوا می کنن و کلی خرجش می کنن و بعدش اعدام می کنن
یا در یک گوشه به سختی برای نجات یه آدم یا برای مدتی بیشتر زنده موندنش زحمات فراوون می کشن اما در یک گوشه به راحتی یک نفر را می کشند ......... واقع آدما و زندگیشان عجیب و غریبه !
ﮔﺎﻫﯽ ﻟﺐ ﻫﺎﯼ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯼ ﮔﺮﯾﺎﻥ “ﺩﺭﺩ” ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ !
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــلام
بازم موافقم ........... ممنون
ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﭼﺎﺭﻟﯽ ﭼﺎﭘﻠﯿﻦ 
To fall in love 
ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻥ 
To laugh until it hurts your stomach 
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺩﺭﺩ ﺑﮕﯿﺮﻩ 
To find mails by the thousands when you return from a 
.vacation 
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﺑﺮﮔﺸﺘﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﻧﺎﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ 
To go for a vacation to some pretty place . 
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﺮﯼ 
To listen to your favorite song in the radio . 
ﺑﻪ ﺁﻫﻨﮓ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﺖ ﺍﺯ ﺭﺍﺩﯾﻮ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﯼ 
To go to bed and to listen while it rains outside . 
ﺑﻪ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺮﯼ ﻭ ﺑﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﺎﺭﺵ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﯼ 
To leave the Shower and find that the towel is warm 
ﺍﺯ ﺣﻤﻮﻡ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺣﻮ ﻟﻪ ﺍﺕ ﮔﺮﻣﻪ ! 
To clear your last exam . 
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺖ ﺭﻭ ﭘﺎﺱ ﮐﻨﯽ 
To receive a call from someone, you don""t see a lot, but 
you want to . 
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽﺑﯿﻨﯿﺶ ﻭﻟﯽ ﺩﻟﺖ ﻣﯽﺧﻮﺍﺩ ﺑﺒﯿﻨﯿﺶ ﺑﻬﺖ ﺗﻠﻔﻦ ﮐﻨﻪ 
To find money in a pant that you haven""t used since last 
.year 
ﺗﻮﯼ ﺷﻠﻮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺯﺵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﯽﮐﺮﺩﯼ ﭘﻮﻝ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯽ 
To laugh at yourself looking at mirror, making faces . 
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﺷﮑﻠﮏ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯼ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﺨﻨﺪﯼ !!! 
Calls at midnight that last for hours . 
ﺗﻠﻔﻦ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﻫﻢ ﻃﻮﻝ ﺑﮑﺸﻪ 
To laugh without a reason . 
ﺑﺪﻭﻥ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺨﻨﺪﯼ 
To accidentally hear somebody say something good about 
.you 
ﺑﻄﻮﺭ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﺑﺸﻨﻮﯼ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽﮐﻨﻪ 
To wake up and realize it is still possible to sleep for a 
couple of hours . 
ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎﺷﯽ ﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻣﯽﺗﻮﻧﯽ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ! 
To hear a song that makes you remember a special 
.person 
ﺁﻫﻨﮕﯽ ﺭﻭ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﺧﺎﺻﯽ ﺭﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﻣﯽﯾﺎﺭﻩ 
To be part of a team . 
ﻋﻀﻮ ﯾﮏ ﺗﯿﻢ ﺑﺎﺷﯽ 
To watch the sunset from the hill top . 
ﺍﺯ ﺑﺎﻻﯼ ﺗﭙﻪ ﺑﻪ ﻏﺮﻭﺏ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ 
To make new friends . 
ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯽ 
To feel butterflies! In the stomach every time that you see 
that person . 
ﻭﻗﺘﯽ " ﺍﻭﻧﻮ" ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺩﻟﺖ ﻫﺮﯼ ﺑﺮﯾﺰﻩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ! 
To pass time with your best friends . 
ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺧﻮﺑﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺖ ﺳﭙﺮﯼ ﮐﻨﯽ 
To see people that you like, feeling happy 
ﮐﺴﺎﻧﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺒﯿﻨﯽ 
See an old friend again and to feel that the things have not 
.changed 
ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺭﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﮑﺮﺩﻩ 
To take an evening walk along the beach . 
ﻋﺼﺮ ﮐﻪ ﺷﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﺳﺎﺣﻞ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﯽ 
To have somebody tell you that he/she loves you . 
ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ 
remembering stupid things done with stupid friends. To 
laugh .......laugh. ........and laugh ...... 
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﯿﺎﺩ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺍﺣﻤﻘﺖ ﭼﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺑﺨﻨﺪﯼ 
ﻭ ....... ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺑﺨﻨﺪﯼ 
These are the best moments of life .... 
ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ 
Let us learn to cherish them . 
ﻗﺪﺭﺷﻮﻥ ﺭﻭﺑﺪﻭﻧﯿﻢ 
" Life is not a problem to be solved, but a gift to be 
"enjoyed 
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﮏ ﻫﺪﯾﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯﺵ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩ ﻧﻪ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﻠﺶ ﮐﺮﺩ 
ﻭﻗﺘﯽ 
ﺯﻧﺪﮔﯽ 100 ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ 
ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯿﺪﻩ 
ﺗﻮ 1000 ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ 
ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪه.....
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــلام
قابل توجه مشتاقان زبان ......... ههههههههه
ممنون .........خسته نباشی
امید آن حسی است که می‌گوید حسی که الان دارید دائمی نیست."

-- جین کِر (Jean Kerr)
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــــلام
امید ....................... فقط کسی می تونه بفهمه که قبلا تجربش کرده باشه !
و در این بین چشم امید داشتن به خدا بالاترین و به حق ترینه
نه امید داشتن به دست غیر خدا !
افسوس هر چه سعی کردم مردم بفهمند،فقط خندیدند...((چارلی چاپلین))
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــلام
اینطوریاس دیگه ................ !

نصیحت چارلی چاپلین به دخترش درمورد عشق و دوست داشتن

چارلی چاپلین به دخترش گفت :


تا قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده

هیچگاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمیفهمد گریان مکن

قلبت را خالی نگاه دار و اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی فقط یک نفر باشد.

به او بگو تورا بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم زیرا به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز.

پاسخ:
ســــــــــــــــــــــلام
چارلی سخنان زیبایی داره ............. من ازش لذت می برم!
ممنون از مطالب قشنگت !
با خدا دعوا کردم با هم قهر کردیم فکر کردم دیگه دوستم نداره
رفتم تو رختخواب چند قطره اشک ریختم و خوابم برد
صبح که بیدار شدم مامانم گفت نمیدونی از دیشب تا صبح چه بارونی میومد...
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
واسه این بود بارون می بارید؟!!!!!!!!!

سلامتی اون پسری که :

10 سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت ....

20 سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت .....

30 سالش بود باباش زد تو گوشش زد زیر گریه !!!

باباش گفت چرا گریه میکنی ؟؟

گفت آخه اون وقتا دستت نمی لرزید .....

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:
پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم،
مادرم مریض بابام مرده، ۲ شیفت کار میکنم
واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !
دخترا: اســـــتــــــــــــــــــــــــــــــــــاد...
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــــلام
خودت از کدوم دسته ای؟!
استاد ..... دانشجوی مرد ........ دانشجوی دختر .......... هیچ کدام!
حدس بزنید
پاسخ:
ســــــــــــــــــلام
اینو که نمیگن حدس ................. باید جادو کنم !

سلام  به دوست

هیچکدام  درسته

زیاد فکر نکنید .شخص مهمی نیستم فقط یه دوستم

نادان را از هر طرفی نوشتم نادان بود
پاسخ:
ســـــــــــــــلام
دقیقا .......... و همینطور دزد و درد رو
اما گنج میشه رنج !!!!!!!!!!!!!
هیچگاه به کمتر از آنچه که سزاوارتان است رضایت ندهید.شما مسئول کیفیت زندگیتان هستید.
پاسخ:

ســـــــــــلام

قبول دارم ......... هر چند گاهی وقتا زندگی بر وفق مراد نیست و ... !

 زمانی با گوش می شنیدن ، با چشم میدیدن ، با زبون حرف میزدن ، با دست کار می کردن !
ولی حالا با پیشرفت تکنولوژی تو این تبلت ها و گوشی ها ، با دست حرف میزنیم ، با زبون کار می کنیم ، با چشم گوش میدیم ، با گوش هم لابد قراره  ببینیم که اونم یکیش دره یکی دروازه
پاسخ:
ســـــــــــــــلام
چه کارهایی بلدی و من نمی دونستم !
در عجبم از رفتار زنان ...

که از خدای به این بزرگی فقط یک شوهر میخواهند ...

و از شوهر به آن درماندگی همه دنیا را ...

پاسخ:
ســــــــــــــــــــــلام
آی گفتی .............
زنان دو دسته اند :

دسته اول ، دسته دوم .

"هیچ" فرقی هم با هم ندارن ، فقط زیاد بودن تو یه دسته

جا نمیشدن !
پاسخ:
ســــــــــــــــــــلام
خوبه که خودتم تو این دسته ای !

سلام به دوست

خیلی زرنگی دیشب یه سوتی دادم باهاش جنسیتم مشخص شد ولی عمرا اگه حدس بزنی من کی هستم .به عقل جن خطور نمیکنه چه رسد به شما دوست  بزرگوار

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
مشکلی نیست
لازم باشه خودت میگی ................
شایدم از یه چیزی هراس داری...........
مثلا بشناسم و دیگه جواب ندام و ...

سلام به دوست

از جمله آخرتون زیاد خوشم نیومد .مطمعا باشید از نحوه برخوردتون ناراحت نمیشم ولی  بیشتر از برداشت تون میترسم .شاید مطالبی که براتون میفرستم  نشون دهنده گوشه ای از شخصیت من باشه و احتمالا فهمیدید آدم  مزاحمی نیستم . فقط یه دوستم .همین

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
من حرف خاص یا دو پهلویی نگفتم ............... گفتم حتما یه چیزی هست که معرفی نمی کنی
من برداشت خاصی نمی کنم ............. هر برداشتی بکنم میگم ... بیشتر از اینا رک هستم
لپ مطلب اینه که گفتم یه چیزی هست معرفی نمی کنی، همین
اونم یه نمونه بود شاید از ده ها امکان .................
و می دونم مزاحم نیستی و هم این که قصد ناراحت کردن نداشتم .............
قطارسوی خدا میرفت.
همه ی مردم سوار شدند
اما وقتی به بهشت رسیدند
همگی پیاده شدند.
همه فراموش کردند که مقصد خدا بود نه بهشت
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــلام
آخرش که چی ................. بدون مقصد که نمیشه
بعضیس جملات هم از اون جملات هستنا .........
و گذشته میگفتن پزشک محرمه.. 
کم کم عکاس و فیلم بردار هم محرم شدن 
حالا هم که دی جی و گروه موسیقی محرم شدن 
اینجور که من فهمیدم الان فقط داداشای عروس و دوماد نامحرمن
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
خب لابد هستن دیگه .............. همه چی به روز میشه دیگه !
گاهی اشتباهمان در زندگی این است که به برخی آدمها جایگاهی را می بخشیم که  هرگز لیاقت آنرا ندارند
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــلام
دقیقا .............. اما اگه دوستش داشته باشیم ،مهم نیست
تو نیکی کن و در دجله انداز ... که ایزد در بیابانت دهد باز

مراقب باشید به چه کسی اعتماد میکنید .

شیطان روزی یک فرشته بوده است .............

پاسخ:
ســـــــــــــــــــلام
قبول .......... هر چند سخته !
تو خیابون با دوستم نشسته بودیم رو کاپوت یه بنزه ، بعد دختره اومد گفت : آقا ماشینتون خراب میشه ها ، کاپوتش فرو میره ! منم گفتم : نترس خانم یکی دیگه میخریم ؛ جایی میرید برسونیم ؟
بعد یه نگاه بهمون کرد در بنزو باز کرد گازشو گرفت رفت ! مام سینه خیز اومدیم تا خونه
پاسخ:
ســـــــــــــــــلام
خب همراش می رفتین ... !

ماهی تا دهانش بسته  باشد

کسی نمی تواند آنرا صید کند .....

رازهایت را فاش نکن

بعضی ها در آرزوی صید یک اشتباه

در انتظار نشسته اند

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام
خرس ماهی را وقتی صید می کند به بسته بودن یا نبودن دهانش ربط ندارد ....
یا انسان ها با تور ماهی بیچاره را صید می کنند و ... !
این روزا اشتباه هم نکنی انتظار که چه عرض کنم در صدد حمله هستن و ... !

حاصلضرب توان در ادعا مقداری ثابت است .....

هرچه توان انسان کمتر باشد ادعای او بیشتر است

و

هرچه توان  انسان بیشتر است ادعای او کمتر می گردد.

دکتر حسابی

پاسخ:
ســــــــــــــــــــــلام
به صورت نسبی قبولش دارم ................
از جملات مشابه خوشم نمیاد ......... جمله نو نیست
بهترینش این بود که گفتن:  درخت هر چی پربارتر ، افتاده تر !
ادم مغرور مثل کسی است که  بالای کوه ایستاده و همه را کوچک میبیند . غافل از اینکه مردم هم از پایین او را کوچک می بینند
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــلام
بد نیست ................ !

سلام به دوست

شما خیلی سخت گیر هستید .

پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــــلام
اگه سخت گیر بودم که شما خودتو معرفی میکردی ... !

شاید . حرفی ندارم که بزنم .شاید یه روزی این کار رو کردم

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
امیدوارم دیر نشه و ... !

خدایا

کمکم کن دیرتر برنجم

زودتر ببخشم

کمتر قضاوت کنم

 و

 بیشتر ببخشم

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــلام
واقعا چیزی هست که احتیاج داریم .....................

گلایه ها

عیبی ندارد .......

کنایه هاست

که ویران میکند  آدمی را

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــلام
دقیقا ..............

همیشه یادمون باشه که نگفته ها رو میتونیم بگیم

اما گفته ها رو نمى تونیم پس بگیریم . . .

پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــلام
دقیقا .....................
اما آدمای این دوره زمونه ... !

برای کشتیهای بی حرکت

موجها تصمیم می گیرند . . .

.

پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــــلام
موافقم ....................

استاد: وقتی بزرگ شوی چه میکنی؟

شاگرد: عروسی

استاد: نخیر منظورم اینست که چکاره میشوی؟

شاگرد: داماد

استاد: منظورم اینست وقتی بزرگ شوی چه میکنی؟

شاگرد: زن میگیرم

استاد: احمق، وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی؟

شاگرد: عروس میارم

استاد: لعنتی، پدر و مادرت در آینده از تو چی میخواهند؟

شاگرد : نوه

پاسخ:
ســــــــــــــــلام
با حال بود ............. طفلک فکر این چیزا بود فقط !
تنها دو گروه نمى توانند افکار خود را عوض کنند: دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان. “وین دایر”

روزی از دکارت می پرسند: " چرا دستت شکسه؟"
دکارت میگوید:هیییی..چشمت روز بد نبینه!می خواستم راس سهمی
y=-x^2 رو اندازه بگیرم نمی دونم چی شد که یه دفعه از اون بالا لیز خوردم و افتادم روی خط y=-10!

سلام به دوست

آرزو دارم روزهایی که در پیش روداری  آغاز آن روزهایی باشد که آرزو  داری .سال نو مبارک ..اگه تبریک سال نو دیر شد شما ببخشید چون دقیقا شروع ایام تعطیلات شارژ اینترنت تمام شد .دیگه فرصت نکردیم تا امروز .شرمنده . 

پاسخ:
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
ممنون ................... منم سال جدید رو تبریک میگم و سالی خوش و پر از موفقیت براتون آرزو می کنم
نه بابا ................. این چه حرفیه !
وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ، تا خودت باشی و خودش
پست ترین انسان کسی است که راز دوران دوستی را به وقت کدورت فاش سازد . .
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــــلام
قبول دارم ............
جمله ی زیبایی هست
ممنون

 

خداوندا به هر کس که دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است

و به هر کس که دوست میداری بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است

 

 

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی ، نترس
تو برنده ای ، چون خدا همیشه دو دستش پُره . . .

 

زندگی یک پژواک است
هر چه میفرستید باز میگردد
هر چه میدهید می گیرید
هر چه دیگران دارند در شما وجود دارد
پس همیشه خوبی کنید

صداقت بهترین هدیه ای است که می توان به دوستان تقدیم کرد
شیطان با دروغ آدم را از بهشت لغزاند ،
ولی آدم با اشک صادقانه به خدا پیوست

زندگی ریاضیات است

خوبی ها را جمع کنید ، دعواهارا کم کنید

شادی ها را ضرب کنید ، درد هارا تقسیم کنید ، نفرت هارا زیر رادیکال ببرید

و

عشق را به توان برسانید

 

تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است

پس

همیشه امید داشته باش!

 

یکی قشنگی منظره را می بیند

یکی کثیفی پنجره را

این تویی که تصمیم می گیری چه چیزی را ببینی؟!!

برای کسب موفقیت آسانسور وجود ندارد

باید از پله ها بالا رفت....

ﺯﻧﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﮐﺮﺩ! ﺷﻮﻫﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﻭﻝ ﮐﻦ ﺑﻌﺪﺍ ﻗﻀﺎﺷﺮﻭ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ! ﺯﻧﻪ ﮔﻔﺖ: ﻭﻟﯽ ﺷﺮﻉ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﺨﻮﻧﯽ ﻣﺮﺩﻩ ﮔﻔﺖ: ﻭﻟﯽ ﺷﺮﻉ ﮔﻔﺘﻪ ۴ ﺗﺎ ﺯﻥ ﻫﻢ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﯿﺮﻣﺎ... ﺯﻧﻪ ﮔﻔﺖ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺨﺸﻨﺪﺳﺖ.

معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است،
زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .

سلام...

با اجازه....... چرتو پرت بوووود...
  • جلال مهدی پور
  • زندگی پانتومیم است
    حرف دلت را به زبان بیاوری باختی
    پاسخ:
    هووووووووووووووووووووم !
  • جلال مهدی پور
  • دنیا مث یه ماشینه ک هر چرخش یه طرف میره
    تنها اتفاقش اینه که تو داری میبینی دنیا به درک میره.........
    "یاسر بختیاری"
    کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم…
     
    مشکل امروز ما اندام ها نیستند فکارها هستند !! "

    آرام تر سکـــــوت کن …

    صداى بى تفاوتى هایت آزارم مى دهــــد

    سکوت من ، فریاد بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست . باورش کن  . . .

    عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هرچه از غریزه سر زند بی ارزش است
    دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هرجا که روح ارتفاع دارد همگام با آن اوج می گیرد.


    از عشق هرچه بیشتر بنوشیم سیراب تر می شویم
    از دوست داشتن هرچه بیشتر ، تشنه تر
    باران که میبارد همه پرندها به دنبال سر پناهند اماعقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتراز ابرهاپرواز میکند این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند…
    هیچ وقت دل به کسی نبند… چون این دنیا اینقدر کوچیکه که توش ۲ تا دل کنار هم جا نمی شن…!!
    ولی اگه دل بستی، هیچ وقت ازش جدا نشو …! چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی