دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

نزدیک ترین روز تولد

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ


   

نزدیک ترین روز تولدی که در پیشه، تولدِ:



   



     کیــــــــاوش    فـــــــــــولاد  1 اسفند

   امیرهــــادی    لطیفـــــــــی  4 اسفند

   محمدحسیـن   حسینـــــــی   5 اسفند

   پویـــــــــــــان   شاهنـــــوری  7 اسفند

   مهـــــــــــرداد   مسعـــــودی   9 اسفند

   حسیـــــــــــن   تقی پــــــــور   10 اسفند

    امیرحسیــــن   بــــــزرگ زاده  15 اسفند

    محمــــــدباقر   بابکــــــــــــی  21 اسفند

 




  • نعمت الله ابراهیم زاده

روزتولد

نظرات  (۲۰۵)

  • پدرام شاکری نوا
  • به نظر میاد اگه بخوام تولّد همه رو تبریک بگم این جا پر بشه!
    پس خلاصه می‌گم: تـــولّـــد همتـــون مبــــارک!!
    پاسخ:
    شایر اینطوری بهتره...
  • علیرضا عاس
  • سلام بر استاد
    خیلی خوب میشه ک تولد کسری رو هم بنویسین...

    پاسخ:

    سلام بر عاس

    چشم، اونم به وقتش

    سلام دبیر وب قشنگی داری ممنون که منو لینک کردید شما هم با افتخار لینک شدی اگه تونستی از ریاضی ششم مطلب بزار مرسی

    پاسخ:

    سلام

    شما لطف داری،به زیبایی و پرباری وب شما که نمیشه

    اونم چشم، فقط مشکل وقت دارم که باید کارام روبراه بشه...

    ممنون از نظرت

  • علی سیارنژاد
  • سلام... طرحی ابتکاری و جالب بود!
    تولدتون مبارک!!! :-)
    پاسخ:

    ســـــــــــــــــــــــلام بر علی عزیز

    ممنون.......لطف داری

    salam.tavaloode hamegii mobarak♥♥♥♥
    پاسخ:

    ســــــــــــــــلام

    منم از طرف همشون ازت تشکر میکنم...........ممنون

  • محمد حسین امانی
  • سلام
    خیلی جالب بود.
    امیدوارم ادامه پیدا کنه...
    پاسخ:

    ســــــــــــــــــــــلام

    حتمــــــــــــــــــــــــــا همین طور خواهد بود ................ اگر عمری بمونه!

    ممنون از نظرت

    سلام استاد حالتون چطوره ؟
    اصلا نمیدونستم شما وب دارید !!!
    به هر حال بعضی ها کوتاهی کردن به من نگفتن !!!
    امیدوارم موفق باشید!
    به منم سر بزنید
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون ............... تقصیر من بود که اجازه ندادم بهشون ................. اما ظاهرا خویشتن دار نبودن!
    شما لطف داری
    من همیشه بهت سر میزنم ............. ناشناسی که ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام میکنه باید برات آشنا باشه!!!!!!!!!
  • استاد عاشق
  • تولدت مبارک
    تولدت مبارک
    تولدت مبارک
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    از طرفشون ازتون تشکر میکنم
    ممنون
    سلام استاد اگه میشه اسمه دوستم رو اصلاح کنید
    محمد رضا اخوان
    راستی کی به شما گفت؟؟؟
    اون که اصلان شاگرد شما نبود که!!!
    به هر حال ممنون( دلم براش یه ذره شده!   خیلی با مرام بود )
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    من به خاطر تو گذاشتم ............ چون فهمیدم برات خیلی عزیز بود
    خدا بیامرزدش
  • پدرام شاکری نوا
  • سلام استــــــــــــــاد!
    مطلب جدید نمی‌ذارید؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام استاد
    نزدیکه عیده و کمی درگیری مربوط به آن
    چشم حتما
    ممنون از پیگیریت!
    سلام
    تولد محمد رضا جون من مبارکه !!
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
    آره واقعا ................... خدا بیامرزدش
    اولین تولدی که به ذهنم میرسه تولدخودمه که۱۸فروردینه و۲۵ساله میشم وفردای تولدم(نوزدهم)تولد حسینی هست که خ خ بهش تبریک میکنم.مرسی
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    تولد هر دو تون پیشاپیش مبارک
    ممنون
  • پدرام شاکری نوا
  • با عرض درود، شاکری «نوا» هستم :))))
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام استاد
    یعنی اگه نباشه ...!
    باشه اصلاح میکنم .............. حتما اتفاقی میوفته دیگه !
    سلام تولد دوسته خوبم محمد ایزد خواه رو به شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت تبریک میگم!
    تولد آقایون تسلیمی و بلالی مقدم هم مبارک
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
    من از طرفشون ازت تشکر می کنم
    ممنون
    سلام
    پیشنهاد میکنم که در تابستان حل رویک رو یاد بگیریn.
    البته اگر وقت و حوصلشو داشتید.
    ولی باور کنید یاد گرفتنش خیلی طول بکشه دو روز میشه.
    www.Amil-arsa.blog.ir
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    پیشنهاد بدی نیست ..................... ولی فکر نمی کنم دو روزه بشه ها !
    با عرض سلام خدمت استاد عزیز (دبیر سابق)!.... واقعا خوشحالم از این که به یادم بودین...ممنون از لطف همیشگیتون.... براتون ارزوی سلامتی و دل خوش رو تو هر لحظه زندگیتون ارزو دارم.....شرمنده مهربونیاتونم!!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام بر رضای  عزیزم
    کاری نکردم، یک اظهار دوست داشتن خیلی ساده است، امیدوارم بپذیری
    ممنون از نظرت.
    سلام خسته نباشید از برگه تصحیح کردن!!!فکر کنم دیگه کم کم سرتون خلوت شده باشه(برعکس من که قراره تازه واسه ارشد شروع کنم!!!)،من هر روز به وبلاگتون سر میزنم بلکه یه حرکتی یه پستی یه نظر جدیدی رو توش ببینم،اما...برای کسایی مثل من که سالی یه بار افتخار دیدن شما رو دارن تنها دلخوشین همین وبلاگ و گهگداری اس دادنه.همچنان مشتاقانه منتظر پست های جدیدتونم....با ارزوی سلامتی و خوشی بزای تک تک لحظه های تابستونتون.
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    با هوشمند شدن مدارس کسی که بخواد کار کنه ، تابستون میشه شروع کاراش
    کمی سرم خلوت تر شد ، اما باز درگیرم
    برات آرزوی موفقیت می کنم
    من که از ته دل دوستت دارم و عزیزمی ... گهگاهی میشه برای هرکسی که دوسش داریم و عزیز ماست، وقت جور کرد ، این اعتقاد منه
    ممنون از نظرت
  • محمد هومند
  • چرا میشه.
    من ، ابوالفضل افتاده و جعفر بلالی مقدم روبیک رو تو کمتر از 18 ساعت یاد گرفتیم.
    چه برسد به شما.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    خب از بس باهوشین
    بخاطر اینکه وقت گذاشتین و فکرتون مشغول نیست
    دلم میخواد .......... سعی می کنم در یه فرصت یاد بگیرم
    فعلا خیلی سرم شلوغه
    ممنون که به یادمی !
  • محمد حسین خسروی
  • با سلام.جا داره بگم تولد من 18مرداد است. درست در روز عید فطر!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون از یادآوریت ..........

    salam khobi?khaste nabashi?be hamashon tabrik migam.eyn esteghlal va alshabab zojaye khobi mishan.
    veblaget bahale
    soalaye hesaban ham age dari bezar.albate bara nayaee
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ................ ممنون از وقتی که گذاشتین !
    سلام من شما رو با افتخار با عنوان دشت خاطرات ( بهترین معلم ریاضی آمل ) لینک کردم واقعا وبلاگ زیبایی دارین
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین .................. اما این برای من سنگینه !
    خواهش می کنم

    سلـــــام تو وبلاگم ک شما کامنت گذاشته بودین ج سوالاتتونو دادم
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    ممنون ....................... جواب دادین اما نه به طور کامل!
    سلام شما معلم مهدی اسدی مدسه فرهنگ...
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    آهــان .... مهدی که عزیز منه ... !
    هر چند که خیلی وقته ندیدمش و دلم براش خیلی تنگ شده !
    بهرحال آشنایی با شما باعث افتخاره !
    سلــام ممنون داداشم خیلی از شما تعریف میکنه وهمیشه هم میگه ک بهترین معلمش شما بودین...
    پاسخ:
    ســـــــــــلام
    از بس داداشت خودش خوبه !
    گفتم که اون عزیز منه
    1 مهر علی اکبر خسروی
    پاسخ:
    سلام
    چشم

  • مهدیار قلیزاده
  • سلام اقا ابراهیم زاده بهترین معلم ن اقا خیلی با حالین 


    من شمارو خیلی دوس دارم به قران راست میگم


    به خدا نمیدونستم  پرسپولیسین


    دیدین که استقلالو حذف کردم

    اقا قربونتووون میرم باز بعدا بهتوو سر میزنم

    درباره وبتوون خیلی با حاله

    درزم اولین امتحان کی هست

    اقا معلم خداحافظ


    از دا توفیق میخوام بتونم ابروی شمارو نگه دارم هم از درس هم اخلاق

    اقا معلم خداحافظ
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام بر مهدیار عزیز
    ممنون .... تو خیلی لطف داری
    حتما همین طور خواهد بود که میگی
    منم امیدوارم روزی شاهد موفقیت هات باشم
    به امید اون روز
  • حسین متولی
  • وبلاگ عالی دارین قابتون خیلی قشنگه 

    تولد همشون مبارک .
    پاسخ:
    ســــــــــــــلام بر حسین عزیزم
    ممنون ... لطف داری
    ان شاءالله تولد خودت
    از طرف همشون ازت تشکر می کنم
  • امیرشایان بالایی
  • سلام به آقای ابراهیم زاده 

    تولد همتون مبارک بعدشم اقای نوید رضایی من از تو ١ روز بزرگترم هههههههه
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    منم از طرف همشون ازت تشکر می کنم
    تو شمارش روز آره
    ناقلا ...... باشه فهمیدم تولدت کی هست
    اقا ابراهیم زاده سلام از اوون سوالام  ناراحت شدین چرا جوابموو ندادین ئارم نگران میشممن که گفتم جسارتا اجاره جرا اوون مطلبتونو درباره ی نفرات برتر حذف کردین اجازه از دستم ناراحتیین مگهمن چیکار کردم نکنه میگین کم تر بیام تو وبتون باشه اقا معلم خداحافظ
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    نه عزیزم ............... این چه حرفیه!
    وقتی قسمتی رو بخوام تکمیلش کنم ، اونو میزارم تو قسمت پیش نویس
    چون برگه هارو صحیح کردم و داشتم نفرات برتر رو می نوشتم ، اون مطلب رو گذاشتم تو پیش نویس
    وقتی کاملش کنم میبینیش!
  • امیرشایان بالایی
  • سلام دبیر یه اشتباهی پیش اومده من میخواستم بنویسم از نوید رضایی فقط یه روز کوچیک ترم تولد من ٢٤ مهره 
    با شرمندگی!😢
    موفق باشید!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    باشه ... درستش می کنم
    اجازه نزنین بهتره هممون خراب کردیم مطمعن باشین جبران میکنم زحماتتوون بی نتیجه نمیمونه این از طرف من وهمه بچه هاا این یک بارو ببخشین خواهش ای خدا ببخشید سلام یادم رفت الان قبل از خداحافظی سلام میکنم ببخشید میرم شاید فردا اومدم اقا معلم خداحافظ اخر تگفتین خانووم امین زاده رو میشناسین
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    منتظر می مونم جبران کنین
    نه متاسفانه ، بجا نمیارم
  • علی معتمدی
  • تولده همه مبارک به قل مهدیار:اجازه تولده خودتون کی هست؟ دور از چاپلوسی
    فوضلیم گل کرد.  اگه کادو میارین 15 آبان تولدمه.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــلام بر علی عزیز
    ممنون ................. اونو خصوصی بهت میگم
    چشم ..... کادو قابل شمارو نداره
  • امیرعلی نبوی
  • باز هم سلام و خسته نباشید راستی تولد من هم 20 مهر بود که گذشت

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    کاش زودتر می گفتی
    چشم ... به خاطر می سپارم
  • علی رحیمی
  • کلا دو دنیا دو نوع ادم وجود داره 1 اونایی که آبان به دونیا آومدن مثل ..
    2- اونایی که آبان بدنیا نیومدن

    اهمیت آبان

    همه ی توزهوشا هم آبانن 
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    چه اعتماد به نفسی
    راست میگی .... همه ی "توزهوشان" آبانی هستن و همه ی "تیزهوشان" غیر آبانی
  • علی رحیمی
  • ببخشید همه تیزهوشانی ها آبانی مخصوصا 7 آبان وبقیه آبانی ها خوبن 
    اونایی که فصل های سرد هستنم خوبن 
    اونایی که اغاز فصلم هستن خوبن
    اونایی که موقع تعطیلی مدرسه هستنم خوبن

    ولی 7 ابانی ها یه چیز دیگن
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    باشه بابا .................. تو از همه تیزهوش تری !
    سلام افا ابراهیم راده خوب تولدتونو بگین دیگهعلی اقا راست گفت ابانیا عالین  من هم متولد 28 ابان هستم خداحافظ تا بعد
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    اونم به وقتش ......
    آره منم میگم راست گفت
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    نمره همتون ( آبانی ها ) خودش ثابت می کنه شما نسل برترین !

    اجازه سلام علی اشتباااه کرد

    28 ابانیا بهترن ههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه  خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    حتما همین طوره
    پس ما بریم پی کارمون دیگه ... !
  • علی رحیمی
  • ما آّبانی هارو چش زدن 

    امتحان فصل 2 (اعداد صحیح) کی برگذار میشه
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام بر علی عزیز
    شاید ...... من منتظر می مونم تا خودتو نشون بدی و از موفقیت هات لذت ببرم و بهش افتخار کنم
    من برای همین هستم و هر کمکی ازم بر بیاد دریغ نمی کنم
    به زودی ... عجله نکن .... به وقتش برگزار میشه
    بزار رو برنامه حرکت کنیم
    ممنون از وقتی که میزاری
    اجازه سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ببخشید منظوری نداشتم  ولی اجازه یک چیز خودتونوو لو دادین معلوم شد ابانی نیستسن ههه هه هه هه هه ههه هه خخخخخخ اجازه موند 11 ماه اینم کم کم اگه منا نخوایم خودتوون میگین  هورا هورا هورا
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    من که نگفتم نمیگم ................ بهتره هوشتو بزاری رو چیزهای دیگه!
    اجازه سلام امیدوارم حالتوون خوب باشه یک سوال و نظر دارم اجازه یک وب دیگه میسازیین  لطفا به معلم های دیگه هم بگین بسازند اینجوری خیلی بهتره ارتباط بین دانش اموز و معلمش بهتر میشه خواهش میرم تا بعد خداحافظ
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    خب همینو به خودشون بگو
    یکی دیگه نمیشه .... چون اصلا وقتش نیست
    ممنون از نظرت
  • محمد حسین امانی
  • سلام دبیر 
    حالتون خوبه ؟
    بخش پیوند ها رو عالی درست کردین ، وبلاگ های خیلی با حالی هستند.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام بر محمدحسین عزیز
    لطف داری عزیزم ...... خوبم به لطف شما
    ممنون
  • امیرشایان بالایی
  • سلام اقای ابرهیم زاده ببخشید من یه سوال داشتم من حتما میخوام بدونم کتاب ریاضی کامل بهتره یا مبتکران( سیامک قادر و حسین انصاری) 

    بگین کدوم بهتره حتما از نظر خودتون کدوم بهتره

    🎓

    📗یا📘
    اهان حتما تا امشب بگین ممنون تو 🏫میبینمتون!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    مطمئنا مبتکران بهتره
  • عرفان اقوامی
  • سلام استاد. لطفا از بلاگ ما هم دیدن کنید.
    parsisampad.mihanblog.com
    لطفا اگه میشه آدرس ایمیلتونو در پاسخ بنویسید.
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام بر عرفان عزیز
    چشم .... در اولین فرصت
    ممنون
  • عرفان اقوامی
  • بخخشید آقای ابراهیم زاده لطفا به این آدرس یک ایمیل بزنید.
    erfan_aghvami@yahoo.com

    اجازه سلام امیدوارم حالتوون حوب باشه خیلی وقته این جا نیومدم دلم براتوون تنگ شد  من ریاضیه خیلی سبز و نوینو خریدم خ..بهههههه خواهشمبکنم جواب بدین با اجازه خداحافظ
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    چه خوب ................... امیدوارم فقط خریدن نباشه و خوب بتونی ازشون استفاده کنی
    به امید موفقیت در امتحانات
  • پدرام شاکری نوا
  • سـلام استـاد،
    تولّد داداشم هم 13 آبانه، افتخار می‌دید اگه اضافه‌ش کنید.
    راستی نظراتو که می‌بینم، می‌بینم تایپ بچّه‌ها ماشااله هزار ماشااله تازگی خیلی عوض(داااغــووون!!) شده!
    دلیلی هم نمی‌تونم پیدا کنم، آخه تا اون‌جایی که من می‌دونم این جور چیزها به سال تولّد آدم‌ها بستگی نداره(!)... شما دلیلشو می‌دونین؟
    با سپاس
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    با کمال میل ........................... اضافه شد
    دقیقا متوجه نشدم منظورت چیه؟
    اگه غلط غلوط دارن ...........یه مقداری به عجله و کم دقت بودنشونه و کمی هم به عدم مطالعه شون ... !
    ممنون از این که میای و سر میزنی
  • از هفتم (ب)
  • سلام استاد ما شنبه یه امتحان مهم و یک شنبه امتحان ریاضی و دوشنبه هم یه امتحان
    نسبتا مهم داریم
    اگه نمرمون قابل توجه نبود ببخشید امتحان شنبه واقعا زیاده 
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    لااقل معرفی می کردی.............
    از همین الان بهونه و کم کاری و ... !
    آخه یه بخش عدد صحیح هم شده امتحان؟!
  • مهدیار قلی زاده
  • راست میگه امتحانا داره مغزمونو می خوره
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    تیزهوشان همینه دیگه ................ هنوز بدتر هم میشه
    باید تحمل کنین و با برنامه ریزی بهتر  کارتون رو آسون تر کنین
    سلام دبیر می خواستم بدونم تو پاورپوینت چه جوری جمله ها و کلمه رو بعد ازهم
    (باکلیک)به ترتیب می آد
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    خب لااقل معرفی می کردی .............
    متوجه منظورت نشدم ..... می تونی فردا حضوری بپرسی بهت جواب میدم
    یعنی شما یه کلیک می کنید مسئله می اد بعد یکی دیگه کلیک می کنین جوابش می اد
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    باید بهش افکت بدی ......... باید برای قسمت ANIMATION و افکت مورد نظر رو برای اون انتخاب کنی
    حتی مدت زمان رو نیز می تونی انتخاب کنی که مثلا زودتر بیاد یا دیرتر... هر چقدر که دلت می خواد
    ولی دلم می خواست بدونم کی هستی
    فوقش می تونی خصوصی اسمتو بگی !
    سلام اگه میشه وبلاگمو لینک کنید با نام سایت تفریحی سرگرمی donbest
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    چشم علی جون.......با کمال میل
    شما امر دیگه ای ندارین؟!
    اونکه برای صفحه هست برای یه جمله یا خط چی
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    می تونی هر چی که می خوای توی کادر دلخواهت ( مستطیل ، لوزی یا هر شکل دیگه ای ) بنویسی و رو اون افکت بدی
    اجازه اجازه !!!!!!!111!!!!!!!1!!!! اجازه ابن سارنگ نا مرد داره جاام میده  باور کنین من ندادم اوون همیشه بی جنبه هست ای خداااااا   من برای عدد صحیح کامل خوندم تو تعطیلی و اماده امادم  و فقط یک سوال دارم اگه شما بخواین شنبه سوال میکنم اجازه این سازنگ ...........................................................................!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    خوندی یا تمرین کردی؟
    منم امیدوارم نمره ی کامل رو بگیری ...........بهرحال تا یک شنبه جفتمون صبر می کنیم
    من متوجه حرفای دیگت نشدم !
    اجازه سلام  کامل کامل هم روی تست هم روی کتاب هم روی جزوه خوندم خدا کنه خوب شم  5 برابر امتحتن اولم خوندم   منظورم از اوون حرف این بوود که سارنگ حکیم بور جای من داد که ( امتحان سخته امتحان نگیرین..............................) فهمیدین تا فردا حداحافظ اقا ابراهیم زاده
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    وقتی درست تمرین کرده باشی نتیجشو هم میگیری
    بازم فردا تمرین کن

    اجازه سلاام خیلی استرس دارم خوب دیگه من تلاشمو کردم امروزم مروور میکنم چشم....      اجازه ( مطلب جدید چرا نمبزارین) شماا گفته بودین تو کلاس که یه خیلی بیش نویس دارییین بس چی شد ...........
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    اگه خوب خونده باشی و تمرین کرده باشی، استرسی نباید داشته باشی
    همین جدیدا زندگی نامه کوروش رو گذاشتم
    و هوش و خلاقیت  و ....رو اضافه کردم
    ضمن این که سرم اینروزا شلوغه و درگیر کلاس های متفرقه ام

    آقا از اون سول های پشت امتحان دوره ای میاد (اونایی که ربطی به عددصحیح نداره)
    میاد 
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    ببخشید دیر جواب میدم .................... نه ! این دفعه فقط اعداد صحیح
  • از هفتم (ب)
  • سلام اقا من یک نوع سوالو بلد نیستم(فرمولش) چی کار کنم مثل این سوال:
    میانگین 3 عدد 5 است میانگین سعدددیگر 7 است میانگین این دو تا باهم چند است یا
    میانگین 4 عدد 3 است میانگین دوعدد از این 4عدد 2 است میانگین دو عدد دیگر چند؟

    کلا از این نوع سوالا رو مشکل دارم  میشه اینجا یا سر کلاس بگین ؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    وقتی میانگین سه عدد 5 است پس مجموع 3 عدد برابر است با 15 = 5 × 3
    و همین طور مجموع سه عدد دیگر برابر است با 21
    پس مجموع 6 عدد ( 3 عدد و 3 عدد ) برابر است با  36 = 21 + 15
    در نتیجه میانگین 6 عدد برابر است با    6 = 6 ÷ 36
    ...........................
    میانگین 4 عدد 3 باشد، پس مجموع 4 عدد برابر است با 12
    و چون مجموع 2 عدد برابرست با 2، پس مجموع دو عدد 4 است
    پس مجموع دو عدد دیگر برابر است با :       8 = 4 - 12
    و میانگین دو عدد دیگر :   4 = 2 ÷ 8
    امیدوارم  خوب توضیح داده باشم
    کاش معرفی می کردی !
  • عرفان اقوامی
  • سلام استاد لطفا افتحار بدید لینک کنید....
    aghvami.blog.ir
    ممنون-اقوامی
    امتحان خیلی سخت بوووووود ..........................................  لطفا اسونتر ..............................
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    این امتحان کجاش سخت بود ............... هنوز سخت تر هم میشه
    تمرین و تلاشتو بیشتر کن

    سلام امید وارم حالتوون خوب باشه دیگه نمیدونم دربازه امتحان چی بگم ....... اوون جوری کهبا بچه ها و جوااب اصلی صحیح کردم نسبت به امتحان قبلی بهتر بودم ولی نسبت به تاشی که کرده بودم اصلا خوب نبووووووود ................................... چی بگم............... شرمنده ......... دیگه چی بخونم ............ دبگه چیکار کنم ............... نا امید شدم ..........   هم کتاب هم جزوه  هم تست هم از روی نویینو خیلی  سبز خووندم .................  من فقط بهخاطر 20 خونده بودم ........ بزای این که به نتیجه خودم وشما برسم ولیییییییی.....................  حالا لطفابگیین چند شدم خواهش خداحافظ
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    وقتی ورقه ات رو بدم و ضعف هاتو بگم می فهمی که هنوز ضعف داری
    هنوز نتونستی تمام تمرکزت رو در کلاس به درس اختصاص بدی
    بهرحال باید بیشتر تمرین کنی و البته درست
    احر نگفتیین چند شدم !!!!!!!!!!!!11  بطفا بگیییین ...... باشه حتما سفارشاتنو را اجرا میکنم ... خداحافظ منتظرم ......
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
    استاد یه چت روم باز کنید واسه وبلاگتون :)
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
    چشم ................. بلد نیستم
    شما یادمون بده
  • عرفان اقوامی
  • سلام آقای ابراهیم زاده‌ی عزیز لطفا این آدرسو با عنوان وبلاگ خودم لینک کنید.
    aghvami.blog.ir
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام

    چشم عرفان عزیز .... !
  • عرفان اقوامی
  • میشه یه تعداد نمونه سوال بزارین تو بلاگ
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    گذاشتم عرفان خان .............. برو توقسمت تمرینات و امتحانات سال سوم
    اجازه یعنی چیییییییییییییییییییییییییییییییی .......... تولدتون که شد ...... رفتین جشنو گرفتییییین حالا میگیم منو دوستام کلی سوبرایز داشتیم شما گفته بودین به موقعش میگین شاید مارا لایق نئونستین ......... اشکال نئتره حالا میگم تولدتووون مبارک ولی بر مااا ظلم شد چه کازا که میحواستیم  بکنیم ............ الانم بعضی ها را کردییییم  .....................................................  حالموونو گرفتین اشکال نداره تا سال بعد
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام ........   خخخخخخخخخخ

    اجازه سلام ببخشید حواسم نبووود  تولد شمااا 5 دی هست بزنامهاموون بهم نریخت       هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا هورا  ..........................................................................................................................................................
    پاسخ:
    ســــــــــــــلام ............... هههههههههه
    اجازه انقدر به من تو کلاس گیر میدین اه اه اه
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام
    چون اونجوری که من میخوام نیستی اما می تونی باشی
    شما ببخشید ................ اما سعی کن عمل کنی، فقط کافیه باور داشته باشی یه معلم خوبی دانش آموزششو می خواد و براش عزیزه !
     اجازه سلام ... به وب منم سر بزنین.. با تشکر..
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    خودت میدونی که من از چی بدم میاد ....
  • امیرشایان
  • اجازه اگه به خوایم یه کتاب به غیر از مبتکران(حسین انصاری سیامک قادر) بخریم 
    (تست) چه کتابی بگیریم
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    فکر کنم تو کلاس گفته باشم و چند نفری هم خریدن ... !
  • امیرشایان
  • کی گفتین ؟ چی گفتین؟ اگه منظورتون کامله که اون اکثرا تمرینه و خیلی اسونه
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    ظاهرا فراموشی گرفتی!
    سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ زیبایی دارین
    خوشحال میشم به من هم سر بزنین
    در پناه حق
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    ممنون ........... شما لطف دارین
    چشم ... در اولین فرصت
  • عرفان اقوامی
  • سلام. میشه چندتا کتب خوب برای سوم ها معرفی کنین؟!
    با تشکر
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    مبتکران ................. 20 آزمون مبتکران ............ 2000 تست مبتکران
    ریاضی حسن کاهه
  • امیرشایان
  • اجازه حالا چی بود؟
    پاسخ:
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیرشایان
  • اجازه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    نمی دونم در مورد چی حرف می زنی!
  • امیر حسین نوروزی
  • سلام!!!!                                                                                                    فقط آبانی ها رو عشقههههههه!!!!راستی تولد من 18 آبان هست.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    مگه این که اینجا زبون داشته باشی
    باشه ... عشقه ............. تولدتم پیشاپیش مبارک !
    سلام .. اجازه امیدوارم حالتوون خوب باشه ...اگه تو کلاس رفتار بدی دیدین ببخشید ........ چون تازه دارم کم کم با اخلاقاتوون اشنا میشم ... تو این پست اوون نظری که دادم به وبم سر بزنین.... چرا جوابمو دادین ( خودت میدونی من ازچی بدم میااد...) چرا !!!! به وبم حتما سر بزنین لطفا ....
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    پیش میاد .......... مهم اینه که می خوای خوب باشی
    منم که جبران کردم .... پس بی حساب شدیم!

    سلام ... نوروزی راست گفت ... ابانو عشقه .. تمام تیزهوشانیاااا ابا نین ( من . نوروزی . رحیمی . معتمدی و ... ) ابانیا تیزهوش واقعین ... همشوون .... با تشکر ...
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    باشه .......... حسود کیه !
    فقط یادت باشه میان ترم نزدیکه و ... !
    با اومدن کتاب های جدید اقای ابراهیم زاده یه کتاب ((تست خوب)) به جز مبتکران((سیامک قادر حسین انصاری)) و ریاضی کامل چی بود؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    جدیدا کتابی که به دستم رسید که خیلی خوبه ........... کتاب خیلی سبز هفتم هست
    امیدوارم به دردت بخوره
    اجازه کتاب تیزهوشانش یا کارش
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    خب تیزهوشانش بهتره ........... امیدوارم بتونه بهت کمک کنه
    اجازه تو امتحان ماهانه رسم مثلث هست باید پرگار گونیا نقاله داشته باشیم
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    آره ........ گفتم که تا اول تساوی مثلث میاد
    امیدوارم موفق باشی
  • عرفان اقوامی
  • ببخشید، کتاب خیلی سبز برای سوم راهنمایی هم کتابی چاپ کرده؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    نه متاسفانه ................. البته حق هم دارن ، چون سال بعد سوم نداریم و هزینه بیخود نکردن
    اجازه سلام ... هیچ وقت دانش اموزو معلم بی  حساب نمیشن ... همیشه یک امتیاز به نفع معلمه

    اقا ابراهیم زاده 1 _ 0 مهدیار دانش اموز
     
     این حقیقته ....

    شایدم اینجوری        اقا ابراهیم زاده 30 _ 0 دانش اموزان کلاس

    محرم تسلیت امیدوارم به ارزوهایتان برسین .... با تشکر .... اخر به وبم سر نزدین ...
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    معلم حسابی با دانش آموزش نداره ....... یه معلم دانش آموزاشو دوست داره
    منم امیدوارم شماها با آروزی معقولتون برسین و برایتون آرزوی موفقیت می کنم
  • عرفان اقوامی
  • سلام آقای ابراهیم زاده‌ی عزیز. سوال های برداری که تو امتحان میان ترم میاد سخته؟
    همینطور اینکه ممکنه از اون تمرینات تکمیلی که گذاشتید تو وبلاگتون سوال بیاد؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    چون آقای شاکری هنوز در سال سوم دال ، مختصات را کامل درس ندادن
    مختصات  تقریبا مثل سال دوم گرفته میشه
    یعنی تا اول رسم حاصل جمع بردارها
    ممکنه بیاد !
    سلام چه طوری میتونیم بفهمیم که چندتا مثلث با داده ها می توان ساخت؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    این احتیاج به بحث داره ........... اما اگر ( ض زض )   و  (  ز ض ز )     یا     ( ض ض ض )   داده شده باشه ، فقط یکی
    این سوال=اگر a یک عدد صحیح باشد از a تا a- چند عدد وجود دارد
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    2a  به اضافه ی 1  عدد صحیح
    با اعداد 12347 چند عدد غیرتکراری فرد و چند عدد بیش از 400 است؟


    سوال 6 بخش سه امتحان عدد صحیح لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    با ارقام ، نه با اعداد ..............
    36= 3 × 3 × 4

    24 = 3 × 4 × 2

    امر دیگه !
    اجازه سلام ... امیدوارم حالتوون خووب باشه ...من امروز ( روز امتحان ) به شدت مریض شدم و به زور اومدم مدرسه ... حالم اصلا خوب نبوود .... واقعا ببخشید اگه خراب کردم .... به خدا بهونه نمیارم ... حالا خودتون میدونین ... امروز روز تولدم کادوم دو تا پنی سیلین .. و خیلی دارو بوود این از شانس بد من ... با تشکر از معلم عزیز ... خداحافظ
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    تولدت هم مبارک
    چه بد ............... امیدوارم خیلی خراب نکرده باشی
    اجاره حرفمووو قبوول نکردین .. باهام قهرین ... چرا جواب ندادین ... من به خدا قسم خوردم ... حالم داغون و سرم =درد میکرم ... همه جام درد می کرد ...چرا چرا چرا چرا ..... به حرفم گوش نمیدین ... اقا ابراهیم زاده خته نباشید .. خدا حافظ ...
  • امیر محمد کریمی
  • ممنون از زحماتتون

     قسمت های جدیدی به جای این اسلاید بکذارید
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    چشم ............ معمولا آخر هر ماه قرار میدم
    سلام ... امیدوارم حالتون خوب باشه ( 18 ) هم شد نمره من ...

    با بی دقتی های محض ....

    خوب یک ادم راه حلو درست مینویسه جوابوو غلط ...خودتوون که دیدین بلد بودم ...

    اگه مریض نبودم به بهزادی راحت میرسیدم ...

    اجازه انقدر سرم درد می کرد اصلا ورقه رو ذوبار نخوندم ...به خاطر همین ( راه حل درست ولی جواب غلط ) با بهزادی فقط یک نمره!

    موقع ترم  20 میشم حالا ببینین من حقم 20 بوود نه 18 ...

    شما به بزرگواریتون ببخشید و تو نمره مستمر تاثیر نذین ...

    البته نمرم نسبت به کلاس که خیلی خوب بوود ولی چون .........

    شما ببخشید ...
    .

    خسته نیاشید ....

    نظر شما چیه ...

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    یک امتحان هم تا نوبت اول برسه می گیرم....
    نوبت اول خودش جای خود و مستمر جای خود ..... باید امتحان بعدی جبران کنی ... وگرنه مستمر ربطی به امتحان نوبت نخواهد داشت!
    از زحمتاتون خیلی ممنون، در ضمن اگه شناختین ؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
    خواهش میکنم ................ من فقط انجام وظیفم می کنم !
    شما لطف دارین!
    من جادوگرم باشم نمی تونم بشناسم........... اگه دوست داشتین معرفی کنین!
    ممنون از اینکه وقت گذاشتین...........................
  • عرفان اقوامی
  • ســــــــلام 
    حتما!حتما!حتما!حتما!حتما!حتما!حتما!حتما!............. لینک کنید. 
    پارسی سمپاد
    parsisampad.blog.ir

    آیا درست است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    20-20=25-25

    4(5-5)=5(5-5)

    (5-5) طرف خط می خوره می مونه 4=5

    پس 2*2=5

     

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    دقیقا نکته همینه که نمی تونی 5 - 5 دو طرف را خط بزنی
    چون در ریاضی ، طرفین تساوی را بر صفر تقسیم کردن مجاز نیست...
    شـــــــــــــــــرمنـــــــــــــــــده
  • عرفان اقوامی
  • سلام 
    ببخشید صفحه ی تمارین تکمیلی سوم راهنمایی نیست!!!!؟؟؟؟........

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    هست ............ چک کردم
    حتما جای دیگه ای رفتی........
    اجازه سلام ...

     امیدوارم حالتووون خوب باشه ....

    خیلی وقت بوود نیو مدم دلم شد یک ذزه !

    اخه مگه این درسا میزاره ....


    اجازه شما گفتییین تو اولییین فرصت میاین وبم ولی هنوووز نیومدین ...


    من منتظر حضور شما هستم ....


    با تشکر از دبیر محترم ...
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    اشکال نداره ......... درس فعلا مهمتره
    میام ... مطمئن باش
    تو که نمی خوای من سریع بیام و برم؟
    پس صبر کن تا موقعی بیام که بتونم همشو بخونم

    ببخشیدا! ولی تو کل دانش آموزایی که داشتین پرسپولیسیا زرنگ تر بودن یا استقلالیا؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    اون باشه وقتی خودتو معرفی کردی............

    اینو بدونین که یه پرسپولیسیه اصیل هستم!!!! یه ذره فکر کنید که کی تو مدرسه با شما آشنائه در ضمن پرسپولیسی هم هست!!!1
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    خب من با خیلیا آشنام ............. حتی اونایی که شاگردم نیستن
    خودت بگو .....................
    م.ر
    پسر عموی نیما رضایی
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام بر محمد عزیز
    بابا تو که عزیز منی ...................
    چه عجب افتخار دادی!!!!!!!!!!!

    اجاازه سلام....

    شنیدم که معلماا می خوان نمره مستمروو تا پایان این هفنه بدن !

    این که خیلی بده !

    شما قرار بووود بهم یه فرصت تویه 1 امتحان قبله ترم بدییین.....

    راستی قرعه کشی جام جهانی دیروز برگزار شد...

    اینم گروه هاااش ....

    گروه بندی رقابت‌های جام جهانی به این شرح است:

    گروه A: برزیل، کامرون، مکزیک، کرواسی

    گروه B: اسپانیا، شیلی، استرالیا، هلند

    گروه C: کلمبیا، ساحل عاج، ژاپن، یونان

    گروه D: اروگوئه، کاستاریکا، ایتالیا، انگلیس

    گروه E: سوئیس، اکوادور، هندوراس، فرانسه

    گروه F: آرژانتین، نیجریه، ایران، بوسنی

    گروه G: آلمان، غنا، آمریکا، پرتغال

    گروه H: بلژیک، الجزایر، کره‌جنوبی، روسیه


    اینو به خاطر این گذاشتم که گفتم سرتوون شلوغه یه وقت نفهمیین !


    با تشکر از دبیر گرامی و محترم ...


    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    آره ................. اون دیگه تقصیر من نیست
    باید یاد بگیری بعضی وقتا فرصت جبران نیست
    ..............................................................
    من همیشه به روزم .................. تو دنیای اینترنت مگه میشه بی خبر بود؟!
    .............................
    با اینحال ممنون
  • عمران جون
  •   سلام استاد.
      به خدا احساس میکنم معلمی به خوبی شما نداشتم! به ریاضی امیدوار شدم.
      برای نمره واقعاً ممنون!


      * حتماً جبران میکنم.
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    قابلی نداشت .................. لطف داری
    امیدوارم همیشه موفق باشی
  • دور نیستم
  • چاکر دبیر.
    ببخشید دبیر میشه نمونه سوالات هفتم رو بزارین نزیدیک به امتحان کلاس باشه

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    راستش متوجه نشدم ................
  • نزدیک هستم
  • سلام واقعا کاملا از روی بی عدالتی نمره دادین از شما بعید بود
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    اون دیگه نظر تو هستش و فقط برای خودت محترمه ... !
    سلام ...

    تولد اقایاان (
       امیرحسیـــن       مصیــــــــب زاده      ( 2    آذر )

       بهـــــــــــــراد       شهــــــــــــــــره      ( 11  آذر )
       محمـدجــــواد       صـــــــــــــادقی       ( 11  آذر )
       آرمــــــــــــان        غلامحسین زاده      ( 14  آذر )

       علـی اصغــــر       پـرستــــــــــاران      ( 15  آذر )

       حســــــــــــن       محمــــــــدی پور     ( 18  آذر )

       )



    مبارک باد!


    پاسخ:
    ســــــــــــــــلام
    از طرف همشون ازت تشکر می کنم

    سلام ...

    اجازه بچه ها میگن یک شنبه امتحان داریم از فصل اول تا اخره معادله ... واقعیت داره ؟؟؟

    لطفا سریعتر جواب بدیین .. الانا وقتی تو وبتوون نظر میدیم دیر جواب میدین !

    خسته نباشید ...

    راستی ریاضیرو تو ازمونه پیشرفت تحصیلی %100

    زدم ...

    نا گفته نمووونه که تو کلاس 8 یا 10 نفر بین 30 نفر 100 ززدن !

    با تشکر از دبیر محترم ...

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
    نه .................. یه نمونه سوال تا آخر معادله و تا اواسط این هفته تو وبلاگ میزارم
    حتما اشتباه متوجه شدن
    ......................
    آفرین ...................امیدوارم تو ترم نمره خوبی بیاری
    اگه مریض نشی..............!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • راستین پژومان
  • عالییییییییییییییییی! خیلی فکر خوبی کردین تولد پچه ها رو بنویسین. راستی تولد من 3 شهریور یادتون نره.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام
    چشم ............. شما امر دیگه ای ندارین ؟!
  • عمران جون
  • استاد سلام.
    امتحان ترم تا کجا میاد ؟

    ممنون
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    تا اول حجم ..............
    سلام خسته نباشین...
    خوشحال میشم ب وبلاگم سر بزنین آخه تولد مهدی براش
    اگرم ک نیومدین بازم ممنون
    موفق باشین...
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    چشم ............... مهدی عزیز منه !
  • جلیل حکیم پور
  • سلام
    صدا آوا تقدیم می کند باصدای جلیل 10حنجره    آقا اجازهلم نکن دستو پامو گم نکن        آقا اجازه جواب می دم زود تند سریع جواب میدم     این موقعی هست که آقایه ابراهیم زاده با گام های بلند همچون هیتمن به سمت آدم میاد وبا صلاح آتشین که همان ناخن های اوست دورگوشت می پی چد وتو بایدشعر بالا را بخوانی وجای شایان خالی که چه چه می زد شعر بالا را می خواند به به                                                                                 
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    چه باحال بود ..............

    اجازه تور خدا وقتو بیشتر بکنین تورو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 
    مرگ من      جان من                            اوندفعه وقت خیلی کم بود نتونستم دوباره بخونم سوالارو تورو خدا وقت بیشتر کنید
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    وقت چی؟
    اگه منظور امتحانه که کردیم 90 دقیقه
    فکر کنم خیلی خوب باشه !

    سلام به دوست .تو دیماه یه تولد یادتون رفته .شواهد نشون میده دهم دیماه اولین سالگرد وبلاگتونه . البته اگه اشتباه نکرده باشم . منم پیشاپیش بهتون تبریک میگم .امیدوارم همیشه موفق باشید .
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    آهان ...................... فکر کردم تولد خودم رو میگی!
    ممنون
  • امیرشایان
  • اجازه سلام چرا تولد خودتون رو ٥ دی نزاشتین 
    تولدتون مبارک
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    اونایی که باید تولدمو بدونن و تبریگ بگن ، خودشون می دونن و میگن
    من تولد اونایی که برام عزیزن و ازشون اطلاع دارم رو میزارم تا ذره ای از دوست داشتن و عزیز بودنشون رو ثابت کنم
    ممنونم امیرشایان عزیزم !
    تعداد خط رو میدن تعداد صفحه رو میخوان؟؟

    امتحان سخته؟؟


    شما گرفتین یا اقای شاکری؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    نه
    هردو با هم
    فکر نکنم زیاد سخت باشه
    بهرحال تمرین کردن شمارو به نمره دلخواه میرسونه
  • از هفتم ب
  • سلام
    فصل 5 برای امتحان میاد؟
    ( لطفا دقیق بگین )
    پاسخ:
    ســــــــــلام
    نه ............. تا اول فصل پنجم





    جدی ؟ نمیدونی چقدر از شنیدنش خوشحال شدم .دنبال راهی میگشتم که تاریخ تولدتون رو پیدا کنم  و به وقتش بهتون تبریک بگم .پس  تولدتون پیشاپیش مبارک
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف داری .............. ممنون !
    اجازه فاکتورگیری تو امتحان میاد؟



    اگه میشه این سوال رو حل کنید و بگید چرا؟  
    (a-7)(b-8)
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    شـــــــــــــاید
    ab
    8a -
    7b -
    56 +
  • آرمان محمدی
  • سلام
    چند وقت پیش تو تابستون یه وبلاگ ساختم زیاد طرفدار نداشت برای همین دیگه کاملش میکردم
    اگه میشه تو وبلاگتون یه نظرسنجی چیزی بزارین بپرسین درباره ی چه نوع بازی هایی و کلا چه چیزهایی بزارم
    این هم آدرس وبلاگ قبلیم:
    gamebazarman.blogfa.com
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    بهرحال هر چیزی باید یه کششی داشته باشه

    وقت کردم میرم سراغش و ...
  • جلیل حکیم پور
  • وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد در باره  رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما     " کوروش بزرگ"

    از اینکه شاگرد شما هستم به خودم می بالم شاید شمافکر کنید این حرفا به من نمیاد ولی من دیدم نسبت به ریاضی عوض شده  و سعی و تلاشم را نسبت به گذشته بیشتر کردم  و با راهنمایی شما بیشتر هم خواهد شد.

    ضمناً تولدتان مبارک، انشاء الله صد سال زنده باشی و معلم بچه های ما هم باشید
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    چه خوب ................ خیلی خوشحالم
    لطف داری .... ممنون
  • عمران جون
  • سلام  دبیرجووووون
    میشه بگین امتحان چند شدم عایااااا؟؟؟؟
    یا حداقل بگین خوب بود یا بد....
    (خواهش میکنم)
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    فکر نکنم 17/5 نمره ی خوبی باشه .........
    نظر خودت چیه؟

  • علی بهزادی
  • اجازه سلام من چند شدم
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    فقط بدون 20 نشدی..................


  • امیرشایان
  • اجازه اون رو درست کردید :(
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    می تونی تو قسمت نمرات نفرات برتر بری و ببینی ..........خخخخ

  • امیرشایان
  • سلام فهمیدم خواهشا بد ترش نکنید
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    چی میگی؟
  • امیرمحمد کریمی
  • سلام آقای ابراهیم زاده میخاستم بدونم نمره های ترم با احتساب نمره تشویقی اونجا گذاشته شده ممنون
  • عمران جون
  • وااااااااای خدایا چرااااا
    میدونم که همش بی دقتی میکنم. اکثر مواقع مسئله رو میفهمم و میدونم باید چطور حلش کرد... ولی واقعا بی دقتم...
    متاسفم..برای خودم
    و معذرت میخوام که ناامیدتون کردم
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    همش ربطی به بی دقتی نداره ........... زمان و میزان تمرین و ریاضی خوندنتون هم تاثیر داره...
    سلام من یه سوال محض کنجکاوی داشتم لطفا جواب بدین 
    کلاس ب و د  زیر نمره 14 داشتیم نمی خاد بگین کی بود فقط بگین داشتیم؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    کلاس د ................. 2 تا زی 14
    کلاس ب ................ 1  زیر 14
    اینم محض فضولی شما ، ببخشید کنجکاوی شما!
  • رضا خسروی
  • آقای ابراهیمزاده سلام چرا اسم من رو توی نزدیک ترین تولدی که در پیش است ننوشته اید

     

    1379/10/23

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    شما به بزرگواریتون ببخشید ............. اما من نمی دونستم روز تولدت چه روزیه... !
    انگار که یه آدمی بانک حساب نداشته باشه و هی نذر کنه که تو قرعه کشی بانک برنده بشه!
    خب زودتر امر می فرمودین و روز تولدتون رو می گفتین !

    آقای ابراهیم زاده سلام

    منم تولدم سوم فروردینه........

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    خب چه فایده که اسمتو نمی دونم !

  • محمد حسین حسین پور
  • سلام . اقای ابراهیم زاده نمره ریاضی ترم ما چند شدیم؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    همین قدر بدون اونی نشد که انتظار داشتم ....................
    باقیش توی کلاس ... !
    سلام اقا ابراهیم زاده ...

    شرمنده ! هیچ حرفی نمیزنم ...

    چوون شاید قبوول نکنید!

    فقط بگین چند شدم ؟؟؟

    بچه ها میگن زیره18 !!!!!!!!

    گریم دراوومد!

    حالا شما حدودا بگیین ...

    اوون نظراتی که دادند من نبودم جام دادن ...

    میرم تا امتحان بعد دیگه پیدام نمیشه ...

    خداحافظ...

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    من نمره ی کسی رو به یه نفر دیگه نمی گم ...........
    پس بچه ها از خودشون میگن ........ این از اسن !
    کسی که خوب تلاش کرده باشه و تمرین کرده باشه به حقش میرسید
    چون بعد دادن ورقه ها می بینی که خیلی ها پیشرفت کردن ........
    اومدن و نیومدنت به خودت مربوطه ......... چون من کارم رو انجام میدم و اونایی که قراره بیان ، میان و من در خدمتشون هستم !
  • عرفان اقوامی
  • ســــــــــلام بر استاد گرامی
    دبیر ..... حالا که دوران امتحاناته و شما و بیشتر اوقات آزاد دارید خوب به ما هم سر بزنید دیگه ......... :)
    parsisampad.blog.ir
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    چشم ........به موقعش
    فکر میکنی آزادترم .....
  • علی اردشیر
  • سلام...

    نمره مستمر منهمووون17 هست ترم 20 شدم تغییر نمیکنه! خداحافظ.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    مستمرت رو دادم 18
    اولا یادت باشه که مستمر و نمره ورقه با هم فرق می کنن و در طول سال باید نمرت خوب باشه
    ثانیا دست من نیست، اگه نمره مستمر رو به اداره رد نکرده باشن، سعی می کنم تغییر بدم !
  • کاظم عبدی
  • درود بر بهترین نعمت دنیا . آموزش و پرورش باید برای این نعمت از خدای بزرگ شکرگزار باشه. راستی خیلی چیزها ازت یاد گرفتم. سربلند باشی داداشی.

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
    شرمنده ام می کنی ........................ ممنون که وقت گذاشتی و باعث افتخارمه
    فدای تو عزیز.....................
    سلام دبیر خسته نباشی تولد من یادت نره   اول اسفند
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام بر حمزه ی عزیز
    چشم ..........حتما
    چه خوب شد گفتی
    ممنون
    برف برف   برف میباره    دل من امشب بی قراره  


    خدایا یک شنبه را به خاطر  برف تا دوشنبه بعدی  تعطیل بفرما  

    الهی  امین
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    آمین یا رب العالمین ...............

  • حسام محمد زاده
  • سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام من که میگم هر کسی چهار روز جهشی زده و در ماه مهر و چهار روز گذشته از نیمه دوم به دنیا اومده ترکونده الآن این کریمی رو ببین 3مهر به دنیا اومده انگار سه سال از من کوچیک تره☺☺☻☻
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
    لابد هممینطوره ................. ببینیم نظر خود امیرمحمد چیه؟!
  • حسام محمدزاده
  • خوب حالا می شه روش بیشتر بحث کرد .... راستی آدرس dashtkhaterat.tk مال خودم gamespanel.tk
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون حسام عزیز ..................... !
    به پاس تشکر gamespanel.tk را در پیوند وبلاگم قرار دادم ..................
  • حسام محمدزاده
  • کاری نکردم از اینکه وبلاکم رو توی پیوند ها قرار دادین مــــــــــــــــــــمنون:D
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    خواهش میکنم ... !
  • مرکز مدیریت
  • تاحالا دقت کردین این پست واسه خودش شده یه فروم و تالار گفتمان ! :)
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    شاید ................ حالا مگه بده ؟!
  • مرکز مدیریت
  • نه بابا !
    لطفا تاریخ تولد ها رو به روز کنین !
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
    هنوز اسفنده که !
  • پدرام شاکری نوا
  • سلام، حال‌تون چه طوره؟
    تولّد علی آقا 27 ام هست، لطفن اصلاح کنید. ممنون.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    جدی؟
    ممنون...................

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام استاد بزرگ
    عید بر شما مبارک باشد
    صد سال به این سال ها
    هر روزتان نوروز و...........................
    من آمده ام بگویم که عایا در امتحان 3شنبه توان میاد یا نه .
     
    سلام الان ما چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟ 4تا سوال ما رو پاسخ ندادین هر چهار تا اومد !!!!!!!!

    استادجان

    تولدمن یادتون نره..!!!!!!!!!!!!

    29 خرداد تولدمنه*******روزی که خدا شرافت رو به آدمیان بخشید....خ خ خ خ!!!!!!

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام

    سعی می کنم یادم بمونه ............
    سلام
    لطفا تولد های مربوط به خرداد را بگذارید.
    سپاس
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    چشم ................ چه خوب شد یادآوری کردی
    ممنون
    سلام .این تاریخ تولدا رو از خود دانش اموزا می پرسین یا از تو  پرونده ها می بینین؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    بیشتر از خودشون .......
    سلام استاد..........
    خواهش میکنم.
    سلام. در ضمن یه سوال هم دو جواب داشت اگه اشتباه نکنم صفحه سوم بود
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام

    چه خوب فهمیدی ........ آفرین !
  • امیرشایان
  • اااا
    دوباره تولدمه!
    :)))
    پاسخ:
    سلام بر امیرشایان عزیزم



    تبریک میگم .........
  • حسین احمدی پور
  • آقای ابراهیم  زاده تولد منم هست 28 مهر 
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام ...........


    چشم حسین عزیز ................. انجام شد !
  • فرزاد باقی پور
  • سلام دبیر
    موفق و موید باشید.
    پاسخ:
    سلام بر فرزاد عزیز......


    ممنون .......
    منم تولدم 28 آذر یادتون نره کادو بخرین خخخخخخخخخخخخخخ شوخی بود
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام بر علی عزیز

    یادم میمونه .................. کادو هم قابل نداره
    من از دبیر یه کادو میخوام اونم اینه که همیشه معلمم باشه این بهترین کادویی که میتونه بهم بده
    پاسخ:
    لطف داری ................... برای همیشه که نمیشه

    اما تا جایی که میشه چشم!


    بعدش برای همیشه دوست می مونیم !
  • علی علیزاده نیکو(Mesut Ozil)
  • سلام
    استاد دبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    تولد منو که یادتون نرفته؟!
    10دی منتظرم.
    با عرض خداحافظی!!!!!!!!!!!!1
    چاکر اسسسسسسسسسسسسسسسستاد دبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر!!!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام بر علی عزیزم


    مگه میشه یادم بره !


    لطف داری .................. گاهی ببینمت بد نیست
    سلام
    مگه  شما تو جشنشون شرکت میکنین یا اینکه جایی دعوتتون میکنن، که میگن برامون کادو بخرین؟؟؟/
    پاسخ:
    سلام ..........

    نه ......... علی جون شوخی کرده
    بعدشم کادو قابلشون رو نداره


    برای بعضیا که با هم صمیمی هستیم شام میریم بیرون و .... !
  • کیارش پرتوى
  • سلام دبیر.من تولدم ١٧ اردیبهشت هست ولى اومدم تولد دوستانم آقاى سعید تیموریان،آقاى ایلیا شریف و آقاى مهدیار قلیزاده رو تبریک میگم
    پاسخ:
    سلام ...... یادم میمونه

    منم از طرف اونا ازت تشکر میکنم
  • یه نفر (ناشناس)
  • سلام
    حالا چرا وقتی من تاریخ تولدم رو فرستادم نذاشتید ....ولی با علی آقای خودتون یا علی جونتون شام میرید بیرون یا براش کادو میخرید.......
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام .....


    خوبه آدم کمی مثبت تر اندیشه کنه !
    من شخصا برای همتون کادو میخرم چاکر همتون
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام

     بابا مایه دار .............
    من همینم که میبینید دیگه ...
    پاسخ:
    ؟؟!!!!!!!!!!!
    سلام استاد عزیزم
    کاملا حق با شماست و ازتون عذرخواهی میکنم.باید مثبت اندیشید.
    سلام علکم ...............حال شما خوبین خوشین سلامتین اگ زحمتی نیس چندد تا کتاب خوب واس اول دبیرستان معرفی کنید ..................
    ی چند جلسه مدرسه راهنمایی ما بودین و افتخار شاگردی کوتاه مدتتون رو داشتیم .........روشتون عاللللی بوود واس همین کمک خواستم ممنون میشم اگ جواب بدین............. فریما.ف
    پاسخ:
    سلام......خواهش میکنم,ببخشید که یادم نمونده بود
    لطف دارین ......از اینکه بتونم کمکتون کنم خوشحال میشم و در خدمتم.

    معرفی کتاب بستگی به خیلی چیزا داره و همینطوری نمیشه

    باید بدونین کتاب کار باشه یا نکته و تست یا بخواین قبلش آموزش هم داشته باشه یا نه !
    بعدش در چه سطحی باشه و اینکه دبیرتون در چه حدی تدریس میکنه که مطابق با خواسته های ایشون باشه

    با اینحال  خیلی سبز  ,   گاج  و  مبتکران همیشه عالی بودن
    باز هم میگم که موارد بالا اهمیت دارن ......
    منم تولدم 12 دی هست...don,t forgot me
    پاسخ:
    سلام .........

    حتما یادم میمونه
  • امیر محمد حیدری
  • تاریخ تولدم 20 مردادهه یعنی هیچ وقت ...
    پاسخ:
    سلام بر امیرمحمد عزیز......

    چطور؟!   متوجه نشدم ........
  • حسین احمدی پور
  • به نیما و سینای عزیز که تولدشان امروز است صمیمانه تبریک میگم
  • امین آذرگشسب
  • ماهم که از همون اول داخل لیست سیاه بودیم چون تولدم 11مرداد درست وسط تابستون هست شانسه دیگه چه می شه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام

    اشکالی نداره .............. اون موقع بهت تبریک میگم !
  • علی باقری
  • تولد رو وللش درس رو بچسب
    به جان خودم الکی بود
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم !
  • حسین احمدی پور
  • دبیر تولد شما کی میباشد جشن تولد بگیریم
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام

    نمیتونین ........................ چون مشغول خواندن امتحان ریاضی هستین!
  • علی باقری
  • دبیر تولدتون کیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟

    لطفا بگید
    پاسخ:
    سلام علی جووووووون


    ۵ دی ..........
  • علی باقری
  • دوستان تولد دبیر نزدیکه برای کادو خریدن آماده باشید که کادو همون نمره ی 20 داخل امتحان ترم اوله  
     
    یا ابوالفضل
    پاسخ:
    هووووووووووووووووووم =-O

    ;-);-);-):-P:-P:-P
  • حسین احمدی پور
  • هفته بعده که ردیف شد
    پاسخ:
    جان؟!!!!!!!!!!!
  • هفتم ب (سپهر مرادنژاد حسین احمدی پور امیرمحمد حیدری محمدرضا تو کلی مهراد شعبانپورو...
  • تولد تولد تولد تولدتان مبارک ان شاالله سال بعد هم معلم ما باشید و تا 100 سال عمر کنین

     هفتم ب
    پاسخ:
    سلام بر حسین عزیز ........... زوده هنوز

    بزار امسال بگذره ..........

    ممنون از این همه لطف
    نعمت الله ابراهیم زاده     5دی

    پاسخ:
    هههههههههههههههه
  • علی بصیری
  • تولد تون مبارک انشا الله 1000ساله بشین دوست دارم دبیر من
    پاسخ:
    سلام بر علی عزیز .......   ممنون لطف داری
  • علی باقری
  • hello دبیر خوبی شما؟ علی بصیری بد چند کلمه چرا میگی دبیر دوست دارم؟
    پاسخ:
    ســــــــلام علی جون ................

    نمره چه کارا که نمی کنه !

    خخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی باقری
  • باز گند زدم ای بابا چه مصیبتیه همش شانس ما کمتر از دیگرانه این همه خوندم همه رو بلد بودم یه اشتباه کردم اینقدر کم شدم اهههههههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    سلام .... فکر کنم دست کمش گرفتی ........ از غلط هایی که داری اینو نشوم میده

    وگرنه قبلا همه اینارو حل می کردی
    نمره هیچ کاری نمیکنه باقری با شما دشمنه ...... من شمارو واقعا دوست دارم
               love
    پاسخ:
    فدای علی جون ............ من شوخی کردم

    منم دوستت دارم
    لطفا تاریخ تولدا به روز رسانی شود.
    پاسخ:
    سلام ..... عجله نکن .... هنوز دی ماه هست
    جهت یاد آوری عرض شده بود
  • mehrdad ghazanfary
  • tavalod hamegi mobarak
    پاسخ:
    سلام ....... خیلی ممنون ..... خخخخ

    چرا اسم علیرضا مهربان رو ننوشتید؟؟؟؟؟؟ هااااااااااااااااااااااااااااا؟

    امروز تولدش بود.

    پاسخ:
    سلام ....... تقصیر خودش بود

    اون فرم رو پر نکرده بود

    درسته علیرضا خان؟!
    سلام
    لطفا تاریخ تولدا بروز رسانی گردد.با تشکر.
    پاسخ:
    سلام ............... فغکر نکنم تا حالا شما گفته باشین.................

    سلام استاد
    فقط جنبه یادآوری داشت چون میدونم سرتون شلوغه گفتم وگرنه قصد جسارت نداشتم.
    تولد منم نزدیکِ.



     81/29/2به دنیا اومدم.

    2ماه بعد تولدمه.
    پاسخ:
    اونم به وقتش ............ عجله نکن
    باسلام
     
    تولد من اول فروردین است .      


    آیدین باقری/ ششم (ج)/ فروغ دانش پسرانه
    سلامممممممممممممم
    من استرس بعد عیدو دارم گگگگگگگگگگگ
    چکار کنیم
     دبیررررررررررررررررر!!!!!!!!
    امتحان میگیرین یا دوره میکنین دوره کنیم بهتره خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    منتظر بودم دستور بدی ...........

    بخونین جونتون درآد
    تولد همتون مبارک ایشالله صد ساله شید:-)
    سلام.........................
                                                            


    اسم من یادتون رفت                                            
                                                
                                                                            what

     
    سلام بر معلم عزیز ومهربانم
     روزت را پیشاپیش تبریک می گویم و امیدوارم 1000 سال زنده و سایه شما بر سر ما دانش اموزان باشد 
    پاسخ:
    سلام

    ممنون احمدرضای عزیزم
    "تذکر تذکر":


    بچه ها تولد من یادتون نره




























































































































    منظورم هدیه است.



















    فقط دارین میخرین یه چیز به درد بخور بخرین.

    چرا امسال بیست خردادی ها اینقد زیاد شدن؟
    کامنت بزارین همدیگرو پیدا کنیم
  • سیاوش کاردگر
  • سلام استاد تولد من هم بیست و یک خرداد هستش با تشکر از زحمات شما
  • مرتضی علایی نژاد
  • چقدر به روز!!!!!!!!!!!!! متولدین مرداد رو اعلام کردید!
    هههه 























    راستی دبیر آخر با مدرسه به توافق رسیدین؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام

    آره ... یه سال دیگه تمدید کردیم
    در آخرین ثانیه ها

  • هیییی روزگار !
  • تولدم پیشاپیش مبارک 

    خب همه دعوتید بهه این ادرس زیر بیاید کادو هاتونو بزارید کنار در برید ممنون 

    ادرسم خودتون پی دا کنید ادرسمونو بلد نیستم
  • مرتضی علایی نژاد
  • تولدم مبارک شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    قابل توجه کسانی که من درباره کم شانسیم باهاشون حرف زدم و کاملا قبول نکردن

    بفرمایید

    تولدم تو شهادت امام جعفر صادق


    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    لطفا بروزرسانی گردد.
    ممنون
    پاسخ:
    چشم

    با عرض سلام 
    15 ابان رو ننوشتین
    پاسخ:
    ســـــــــــــلام بر امیر رضای عزیز .................

    آبان بیاد ......... چشم
  • احمد احمدزاده
  • ببخشید تولد من 10 آبان است ولی اسمم در لیست نیست.

    پاسخ:
    سلام بر احمد عزیز .............. چشم
    یه اشتباهی پیش اومده بود درست کردم
    نوشته بودم احمد علیزاده
    ببخشید .................
  • احمد احمدزاده
  • خواهش می کنم دبیر عزیز.
    سلام دبیر 
    روستایی بیچاره تولدش 15 ابان 
    ولی ننوشتین 
























    اصلا فکر نکنین من روستاییم
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام .................... چشم الان می نویسم امیررضای عزیز
  • علی مجیدیان
  • سلام ممنون از توجه شما به ما 
    ولی آقا تولد ما در آذر ماه است
    با سپاس
  • أمیرکا روستایی
  • تولدم مبااااااااااااااااااااااارک
    پاسخ:
    مبارک
    tavalod hamegi mobarak (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((:
    تولد تون پیشاپیش مبارک
  • دایا س سیفی
  • سلام منم 12 دی هستم بذازین 
    پاسخ:
    سلام بر دایای عزیز

    چشم

    سلام قصد رقایت ندارم ولی........
    به کانال رسمی تلگرام ما بپیوندید.
    Fagatdars@
    پاسخ:
    سلام ...... امیدوارم موفق باشین

    نگاه کردم .....  برای من مغید نبود,شاید برای اهلش باشه
  • رهام حاجی اندواری
  • سلام من 27 بهمن هستم چرا اسم من را نگذاشتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی