دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

اولین مطلب من که بیان زحمتشو کشید

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۵۵ ب.ظ

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار! اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
گاهی هدف از نوشتن، ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.


  • نعمت الله ابراهیم زاده

نظرات  (۲۸)

  • محمد هومند
  • لطفا به وبلاگ کلاس ما هم سری بزنید
    class-102.r98.ir

     
    پاسخ:

    رفتم، تحسینتون می کنم کار خوبیه...اعتراف باحالی هم کردی، فقط یه پدر روحانی کم داشت...اما بیشتر به  درد همکلاسیاتون می خوره،چون درمورد درستونه و از طرفی با چند نفر در ارتباطه...من ترجیح میدم به بلاگ های شخصی تون سر بزنم!

  • علی سیارنژاد
  • با سلام و درود بر استاد ابراهیم زاده!
    امیدوارم که موفق باشید...

    پاسخ:

    سلام علی آقا

    ممنونم. هم چنین

    ولی امان از ... !

  • محمد هومند
  • سلام
    سری بزنید
    amol-arsal.blog.ir
  • علی علیاده نیکو
  • iranlover.blogfa.com
    همیشه..........
    در همه جا.........
    ...........................
    همه چی از همه جا..........
    محیطی زیبا.............
    و مخلص اساتید .................
    please LINK this web!.!!!!!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام بر علی کوچولوی خودم
    چشـــــــــم.......... انجام شد
    وقت گیر بیارم بهت سر میزنم اساسی
    فعلا منو ببخش که نمیام
    یه علی کوچولو که بیشتر ندارم !
  • امیر محمد کریمی
  • میشه به سایتم بیشتر سر بزنید
    amir0842.blog.ir
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    چشم     ............. حتما
    بذار کمی سرم خلوت بشه
  • امیر محمد کریمی
  • اسامی کسایی که در امتحان ترم 20 شدن میذارین؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    آره .... حتما
    از 19 به بالا رو میذارم

  • امیر محمد کریمی
  • چرا جواب منو ندادین
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    متوجه نشده بودم .............. شرمنده
  • امیر محمد کریمی
  • منظورم قبل از اومدن جواب امتحان بود
    بازم میذارین؟
    راستی منم توی پیوندتون قرار بدین
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    همون دیگه ............. فردا که برگه هارو بگیرم و تصحیح کنم، میزارم
    اونم چشم

  • امیر محمد کریمی
  • چرا اسامی دانش اموزان ممتاز رو چرا حذف کردید

    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    حذف نکردم ............ داشتم اسامی برتر نوبت اول رو میذاشتم
    شما ببخشید .................
  • امیر محمد کریمی
  • یک سوال:
    تمامی سطوح مکعبی به بعد 3 واحد را قرمز کردیم.چند مکعب به بعد 2 واحد وجود دارد که دقیقا 3 وجه رنگی دارند؟

    منظور از بعد 3واحد یا 2واحد چیه؟

    اگه زحمت نمیشه جوابو به وبلاگم بفرستید

    ممنون میشم

    خداحافظ
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    یادت باشه حضوری برات توضیح بدم ......... با شکل راحت تر میشه بهت تفهیم کرد !

  • ولی الله شکری
  • امیدوارم که به وبلاگ من سر بزنید ونظر خودتون رو به من بدید        shokri.lobxblog.com
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    متاسفانه نتونستم وبلاگی با این آدرس پیدا کنم !
  • سینا فدائیان
  • دبیر سلام.

    می خواستم بدونم برای جمعه بعد از ظهر وقت دارین بریم فوتبال.

     

  • amir hassan mahdavi
  • very very good
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام

    ممنون عزیزم .... لطف داری
  • کیارش پرتوى
  • سلام به معلم عزیز آقاى ابراهیم زاده

    خیلی عالی بود مرسى 
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام بر کیارش عزیز

    خواهش می کنم .......  لطف داری!
    با سلام بر دبیر عزیز و تشکر از زحمات شما
    پاسخ:
    سلام بر دایای عزیز ....


    لطف داری ..... من فقط وظیفمو انجام میدم

    ممنونم از قدرشناسیت.......
    از من خیلی درخواست شد نظرمو بگم به نظر این بلاگ مثل خود اقا ابراهیم زاده خوب نیست
    ....
    .....
    ......
    ....

    عالیه.......
    از من خیلی درخواست شد نظرمو بگم به نظر من این سایت مثل خود اقا ابراهیم زاده خوب نیست
    .
    .
    .
    .
    عالیه.....
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام

    لطف داری ................ حالا کی خواسته؟!
    من و شما هر دو میدونیم کی خواسته ولی من بهتره بین منو شما بمونه
    پاسخ:
    اگه اینطوری می خوای باشه ...........
  • امیر علی علی نژاد
  • سلام بر اقای ابراهیم زاده ی عزیز
    از دو ساعت تو وبلاگ تونم ببینم جوابای امتحان رو گذاشتید یانه
    اخه چرا ادم رو زجر می دید
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام بر امیرعلی عزیز

    شما برو درساتو بخون ..... وقت کنم تصحیح می کنم !

    عجله نکن
    Hello teache
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام ........


    شرمنده نشناختم ........
  • جابر بابانیا عمران
  • سلام جناب ابراهیم زاده معلم مهربان و دوست داشتنی.عرض ادب دارم خدمت شما.امیدوارم حالتون خوب باشه.
    به صورت اتفاقی وبلاگتونو دیدم.وقتی اسمای بچه هارو دیدم یاد اون زمونا یاد خاطرات افتادم.خیلی حس خوبی داشت دیدن وبلاگتون.دوستای قدیمی...یادش بخیر دوستای خوب...
    امیدوارم هرجا هستی سالم و تندرست باشین کنار خونواده محترمتون.
    ارادتمند شما شاگرد تنبل دوران راهنمایی قاسم زاده سال 84 جابر بابانیا عمران.یا علی
    پاسخ:
    سلام بر جابر عزیز

    ممنون ...... لطف داری


    الان دقیقا چهره ات با اون گرمکن آبیت جلوی چشمان منه

    خیلی خوشحال شدم

    خواستی شمارتو خصوصی برام بفرست ..... خوشحال میشم
    وای همینطوری شاگرداتون یکی یکی پیداشون میشه.چقد عالیه . همیشه ارزوی اینو دارم که  چه از نظر  علمی و چه تو ارتباط بر قرار کردن با دانش اموزام، روزی  مث شما بشم و دانش اموزام اینجوری دوسم داشته باشن.خداییش هر استادی این هنر رو نداره...
    سلام استاد عزیزم
    تو این ماه ازتون حلالیت میطلبم و  از خدا براتون ارزوی سلامتی، سلامتی، سلامتی.... دارم براتون.محتاج دعاتونم.
    سلام آقای ابراهیم زاده معلم خوبم امیدوارم هر جا هستید سلامت باشید اگه گفتین ما کدوم مدرسه بودیم؟ و کدوم کلاس؟
    پاسخ:
    سلام بر آیدین  عزیز
    بستگی داره فامیلیت چی باشه
    پزشکی, حق پناه و ......
    سلام دبیر من پویا نیکزاد هستم.میخواستم که از زحمت های شما تشکر کنم . هرجا هستین امیدوارم سالم و سلامت باشید.
       
    آیدین باقری فروغ دانش ششم (ج) یادتون اومد
    پاسخ:
    سلام بر آیدین عزیز

    هنوز پیر نشدم اونقدر
    هر جا هستید سلامت باشید
    پاسخ:
    ممنون ...... همچنین
  • رهام حاجی اندواری
  • سلام خدمت دبیر عزیز


    آدرس کانال تلگرامتون چه بود؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی