دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

انتقــــــــــــــــــاد

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۲ ب.ظ

بی شک همیشه انتقاد و به نقد کشیده شدن و گفتن ضعف ها ( جدا از غرض ورزی ) و گفتن محاسن ( جدا از چاپلوسی ) باعث پیشرفت خواهد شد...!

در روزگاری که امکانات این چنینی نبود، در پایان سال به درخواست خودم یا خود بچه ها نظراتی برام می نوشتند که چندتایی را در بخش نوشته های دانش آموزان می بینید...

در این جا از اونایی که من افتخار اون رو داشتم در خدمت اونا باشم، می خوام که منو نقد کنند و بخاطر این ازشون ممنون خواهم شد...!


          

  • نعمت الله ابراهیم زاده

انتقاد

نظرات  (۱۴)

  • محمد هومند
  • باسلام بردبیر محترم

    هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نیومد تا شما را نقد کنم.

    از نظر من که شما معلم کاملی هستید.

    فقط اگه میشه برای دبیرستان هم نمونه سوال و مطلب درج نمایید

    با تشکر :)
    پاسخ:

    سلام

    این از بزرگواریته که منو کامل میدونی، وگرنه ... !

    بازم ممنون...

    سلام.شما الگوی"توانستن"درزندگی من بودید.شما انرژی مثبت میدیدبهم.واسم کاملیدوقابل احترام
    سلام استاد
    شما رو نمیشه نقد کرد!
    یه روز مستی یه روز گرایلی "ـــــ"
    آهنگ هارو میگم!
    ولی در کل معلمی هستید که:
    1-زود رنج
    2-کودک آزار!!!!!  (پنکه رو میگم ها!)
    3-با هوش!!!!!!
    4-اهل بحث!!!!!
    5-یه نمه شیطون( پنکه رو میگم)
    6-کنجکاو
    7-دوست داشتنی
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون ................ و بازم ممنون
    سعی میکنم اصلاح بشم .............

    سلام استاد عزیزم

    تنها یه انتقاد بهتون وارده اینکه:

    چرا دانش آموزاتون رو وقتی بزرگ تر میشن به اندازه کوچیکیشون دوست ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به قول شما دوس داشتنی هستند ولی نه به اندازه کوچیکیشون.

    اگر این مطلب رو مد نظر قرار بدید بینهایت ممنون میشم

    با تشکر از توجه قبلی و قلبی تان

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    متاسفانه تو منظور منو متوجه نشدی
    دنبیای بچه ها ، دنیای قشنگ تریه.............بدون کینه و منافع شخصی ........... دوست داشتنشون خالص و بی ریاست
    ولی منظور من این نبود کسی که بزرگ بشه اینطوری نیست
    اتفاقا دانش آموزام وقتی بزرگ میشن و از دانش آموزی عبور می کنن میشن دوست و مشاورم که خیلی بهشون می بالم و از کمک و هم فکریشون بهره می برم
    سخت در اشتباهی و فقط یه سوءتفاهم و سوءتعبیر برات پیش اومده
    یه مثال : برادر زاده آدم تا وقتی کوچیکه ، شیرنتره و میشه باهاش بازی کرد و از سر به سر گذاشتن و شیرین زبونیش و بچگیش لذت برد ..... اما وقتی بزرگ شد نمی تونیم بگیم دوسش نداریم، از موفقیت ها و مهارت هاش بهره می بریم و چه بسا بهش افتخار می کنیم
    باز در یه فرصت حضوری میحرفیم !

    سلام استاد عزیزم

    ممنون از وقتی که گذاشتید  ، منم وصف نشدنی دوستتون دارم و بی نظیرید و امیدوارم که منم لایق اینهمه دوست داشتن باشم.

    Best Regards

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    ممنون
    بالاخره رفت میخ آهنی در سنگ هر چند میخ کج و کوله شد و اندکی رفت !
    سلام استاد عزیزم
    این جمله ای که گفتید خیلی دلنشینه اما ..... ای کاش ادما از دل هم خبر داشتن اونوقت میفهمیدند  که جنس دل بعضیا از سنگ نیست بلکه حتی خیلی نرم تر از یه چوبه برای یک میخ.....
    با احترام
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام
    میدونم ..............اما ... !
    مثلا خودم خیلی مهربونم ، اما گاهی با زبون تلخم بعضیارو آزار میدم
    با عرض سلام.........
    اول اینکه علیزاده باید اینجوری باشه.............
    دوم اینکه علیزاده نیکو...............................

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
    هوووووووووووووووووووووووم!!!!!!!!!!!!!!!!!
     روشنفکری شما رو تحسین میکنم...
    به امید روزی که همه... ولش بی خیال
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون و شما لطف دارین و اغراق می کنین
    ممنون از وقتی که گذاشتین .............
    سلام...

    اصلا با انتقاد مخالفم...

    باتشکر...(البته خودم انتقاد پذیرم...)
    معلمه همچی تموم فقط شما هستید هیچ انتقادی ندارم و هر کاری که میکنید درست و بجا هست . عالی
    پاسخ:
    سلام ...... فدای علی جون

    اینطوریا نیست.....فقط یه چیزه




    تو زیاد خوبی,   همین !
    معلمه همچی تموم فقط شما هستید هیچ انتقادی ندارم و هر کاری که میکنید درست و بجا هست . عالی
    بر گرفته از نظر علی باقری دریغ از هیچ گونه تغییر
    از داستان ها هستن تو کتاب فارسی.داستان رو دست نمیزنن ولی می نویسن با اندکی تغییر 
    من راست و حسینی رو گفتم. FINISHED
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام .................

    لطف داری ............. من فقط عاشق دانش آموزامم هرچند بعضی مواقع مجبورم تلخی هم بکنم و ... !

    خیلی ممنونم ازت .................
  • کیارش پرتوی
  • سلام دبیر بزرگوار!

    اگه میتونستم انتقاد کنم اینجا نبودم و کامنت هم نمیذاشتم!

    بر شما نمیشه انتقاد وارد کرد!

    با تشکر!
    پاسخ:
    سلام بر کیارش عزیز.....

    اگه انتقاد غرض ورزانه نباشه , باعث پیشرفت میشه
    شما دلسوزترین،با سواد ترین،دوست داشتنی ترین،عزیزترین،زحمتکش ترین،با ابهت ترین معلم ریاضی هستین. بدا بحال دانش آموزی که قدرتونو ندونه...دوستون دارم.
    پاسخ:
    سلام ...... خیلی ممنونم .... و اصلا من در این حد نیستم

    کار کردن برای کسانی که برام عزیزن لذت بخشه و احتیاج به چیزی نیست .....
    سلام. شما فقط با زبانتان بعشی را ازار نمی دهید بلکه با دستتان (همون مژیک رو میگم)نیز بعضی رو هم اذیت می کنید!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام

    شما ببخشید ............. اما امیدوارم باور داشته باشی  همه ایتا برای اینه که خیلی دوستتون دارم .... اگه نداشته باشین هم که فقط میگم ببخشید !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی