دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

نوشته های دانش آموزان

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ

                                                   










  • نعمت الله ابراهیم زاده

نوشته دانش آموز

نظرات  (۲۰)

  • پدرام شاکری نوا
  • این نوشته‌ها مال سال 78 بود؟ اونایی که اینارو نوشتن الآن دیگه بزرگ شدن... جالب می‌شه اینارو این جا ببینن :)
    پاسخ:
    خب آره، دقیقا دست خط خودشه....اگه ببینه باید براش جالب باشه...
  • علیرضا عاس
  •    واقعا انسان با احساسی هستین ک اینا رو نگه داشتین....
    ممنون میشم ک بگین چرابعضی جاهاشوسانسور کرده بودین؟
    پاسخ:

    سلام

    یه قسمتی که اسمشونه و یه جایی هم ... که اجازشونو ندارم

    واقعا پاکی و صداقت بچه ها تو نوشته هاشون موج میزنه هر چند از لحاظ جمله بندی مشکل داشته باشه ولی به قولی انچه از دل براید به دل نشیند....!!!!

    پاسخ:

    ســــــــــــــــــلام

    واقعا همین طوره................ از یه بچه ی راهنمایی  اون سال ها و منطقه ی محروم ، همینش زیاده...... دستشون درد نکنه ...... ممنون از نظرت

    وقتی ایناروخوندم اشکم دراومد کاش نظروانتقادمنم بود.مرسی خ عالی بود!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    شاید در ادامه گذاشتم ................. اونایی رو که میشه گذاشت حتما میزارم
    البته بالا نوشتم که هر کس که با من کلاس داشته، میتونه در قسمت نظرات هم منو نقد کنه!
    پس تو هم می تونی بنویسی.......!
    سلام استاد عزیزم
    دقیقا 14 سال از دست نوشته ام که الان میبینم ، گذشته . خیییییییییییییییلی برام جالب و جذاب بود وقتی بار اول دیدم دقیقا طبق گفته ی آقای پدرام شاکری نوا. طوری که باورم نشد نوشته خودمه. و بابت اینهمه حوصله، دقت ، مهربانی و نیک اندیشی از صمیم قلبم سپاسگزارم، هر چند لایق اینهمه محبت نیستم ؛امیدوارم بتونم قدر بدونم.

    Best Regards


    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    من از بابت اینکه بعد 14 سال ، دوباره هم صحبت شدیم خوشحالم
    افرادی چون شما که مدارج بالای علمی رو طی کرده این ، مایه ی افتخار من هستین
    من که افنخار می کنم و بی نهایت خوشحالم
    مه همیشه گفتم دارم وظیفمو برای اونایی که قدر می دونن انجام میدم و دیگر هیچ
    اینایی که گفتی نشانه ی تواضع و قدر دونی شماست که بی نهایت ازت ممنونم
    امیدوارم بیش از بیش موفق باشی
    پدرام شاکری هم روزی مثل تو خواهد شد و باز مایه ی افتخار من !

    سلام
    خواهش میکنم من تازه ابتدایی ترین قسمت راه نیمه تمامم که امیدوارم با دلگرمی و تشویق شما مثل همیشه بتونم تو این مسیر موفق باشم و  شما بزرگوارید و سرور  و استاد عزیز من. امیدوارم اقای پدرام شاکری نوا از نظر علمی و اخلاقی روزی مثل شما بشن نه من. ای کاش زمان به عقب برمیگشت  و دوباره حتی فقط یه بار سر کلاس درستون مینشستم. خیلی دلم تنگ شده برای درس دادنتون ................
    Best Regards
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    حتما همونطوری هست که میگی
    منم دلم برای اون موقع ها تنگ شده ......... هنوز اون خاطره هارو در ذهنم مرور می کنم
    من همیشه دانش آموزامو دوست داشتم و دارم  ولی اعتراف می کنم وجود بعضیا در کلاس به من نیروی عجیبی می داد تا بهتر و راحت تر و با انگیزه تر درس بدم

    سلام استاد عزیزم

    منم به جرات و صادقانه میگم  هیچ وقت اون انگیزه، شور و شعفی که تو  کلاس درس شما داشتم در کلاس درس سایر دبیرا و  اساتیدم نداشتم و نخواهم داشت. درس خوندنم به دلگرمی و و جودتون دلگرمه................... 

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــۀام
    لطف داری .................. منم به کلاس با عشق و علاقه میرم خصوصا در اون کلاس ،دانش آموزی مثل تو باشه
    شایدم به خاطر این عشق و علاقه باشه که بعضیا کاستی هامو نمی بینن و همیشه به من لطف دارن ..............
    بزار دو خاطره بگم :
    1- یه سالی تو مدرسه شبانه روزی بایجان دانش آموزی داشتم به نام عباس پرنی که بی نهایت برام عزیز بود..... یه روز وقتی ازش درباره درسش پرسیده بودم گفته دو درس رو کم آورده ، با تعجب بهش گفتم تو که همیشه در ریاضی نمره اول رو میاری، پس چطور...
    به من گفت: آقای ابراهیم زاده! من اونقدر شما رو دوست دارم که ریاضی رو فقط به عشق شما می خونم ( به خدا اونقدر دلم الان براش تنگه که نگو .... هر جوری و از هرکسی می خوام ازش خبری بگیرم تا حالا موفق نشدم )
    2- من از خیلی از دانش آموزام که قبولشون داشته باشم و صمیمی شده باشم میخوام بدون تعارف هر عیبی دارم رو به من بگن ..... امسال تابستون هم باز از یکی پرسیدم و اون گفت اتفاقا یک روز داشتم به این قضیه فکر می کردم اما عیبی نتونستم بگیرم ............ و من در جواب بهش گفتم منو چقدر دوست داری که گفت خیلی
    و من در جوابش گفتم منو از اون دیدی که زیاد دوست داری نگاه نکنی ، عیب هام پیدا میشه
    ..............
    من همیشه خوش شانس بودم و شاگردان متواضع و قدر دونی داشتم و حتی اونایی که در مدرسه شاگردم نبودن به من لطف داشتن و از این بابت ازشون ممنونم و خدا رو شاکرم

    سلام بر استاد عزیزم

    خواهش میکنم شما مثل همیشه بهم لطف دارید

    امیدوارم اقای عباس پرنی مثل من پیداش شه و افتخار مصاحبت دوباره با شما رو پیدا کنن  و اما من نتونستم و نخواهم توانست ایرادی از شما بگیرم ولی یه انتقاد داشتم که تو ایکون انتقاد ذکر کردم و مطمئنا شما هم این مطلب رو مد نظر قرار میدید تا مورد سرخوردگی دانش اموزان عزیر و دوس داشتنی بزرگسال نشه............

    Best Regards

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــلام
    منم امیدوارم پیداش کنم
    سخت در اشتباهی
    من کسی نیستم که گرفتن دوست جدید قدیمی هارو فراموش کنم
    پس منو نشناختی یا فراموش کردی بعد این همه سال
    من هنوز با خیلی از دانش آموزای قدیمی ارتباط دارم و باهاشون بیرون ( استخر و جنگل و دریا و مسافرت و ... ) میرم
    در صورتی که با دانش آموزای حاضر و به قول تو کوچکم ، فقط در مدرسه ارتباط دارم
    بازم میگم سخت در اشتباهی و بد متوجه شدی

    سلام استاد عزیزم

    من به اینکه  دانش اموزانتون رو چه در مقطع راهنمایی و چه در مقاطع دیگر  به یه اندازه دوس دارید و تفاوتی قائل نیستید ؛ ایمان مطلق دارم . اگر ناراحتتون کردم عذرخواهی میکنم.............

    Best Regards 

    پاسخ:
    ســــــــــــــــلام
    پیش میاد ................. قلب ها برعکس ظاهر و حجمشون اونقدر جا دارند برای اینکه هرکی رو بشه دوست داشت
    ببین چه جمله ی قشنگی گفتم ...... خودم تنهایی !
    از هیج جایی هم نگرفتم و مشابه ای هم نداره
    سلام استاد ...............
    خیلی قشنگ بود شما همیشه حرفاتون قشنگه................
     من همیشه دارم میگم تو هیچ زمینه ای به شما نرفتم اگه رفته بودم که وضعیتم این نمیشد...............
    با احترام
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    لطف داری .............. اینطوریا هم نیست
  • عرفان اقوامی
  • ســـــــــــلام بر استاد گرامی
    این نامه آخری که هستش برمیگرده به ...... 2 سال پیش از تولد من!!!!!
    واقعا با دیدن این عکسا ارزش واقعی خاطره رو فهمیدم .......
    خیلی قشنگ بــــــــود! ممنون 
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    شما لطف داری ........... واقعا خاطره فقط میمونه
    چه خوبه که خاطره ها خوب باشن و اگه هم بد بودن ازشون عبرت و درس بگیریم
    سلام...

     چه چاپلوسی بوووودا....

    خخخخخخخ!
    سلام استاد............
    خواهش میکنم استاد، تو رو خدا منو از حالت بلوک دربیارین.
    ببخشید، عذرخواهی میکنم.

    سلام خدمت شما دبیر خوش ذوق؛

    من به طور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم،نوشته های شاگرداتون برام جالب بود.من بیشتر از اونا ذوق زده شدم!ولی یه چیزی! اسم همه دانش آموزان رو غلط گیر گرفتین جز اسم پسرعمم رو!!!!! علی محمدی!  ^ـ^

    ذوق و سلیقه و تلاش و اهمیتتان به دانش آموزان ستودنیست.

    سلام خدمت شما دبیر خوش ذوق؛

    من به طور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم،نوشته های شاگرداتون برام جالب بود.من بیشتر از اونا ذوق زده شدم!ولی یه چیزی! اسم همه دانش آموزان رو غلط گیر گرفتین جز اسم پسرعمم رو!!!!! علی محمدی!  ^ـ^

    ذوق و سلیقه و تلاش و اهمیتتان به دانش آموزان ستودنیست.

    سلام خدمت شما دبیر خوش ذوق؛

    من به طور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم،نوشته های شاگرداتون برام جالب بود.من بیشتر از اونا ذوق زده شدم!ولی یه چیزی! اسم همه دانش آموزان رو غلط گیر گرفتین جز اسم پسرعمم رو!!!!! علی محمدی!  ^ـ^

    ذوق و سلیقه و تلاش و اهمیتتان به دانش آموزان ستودنیست.

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ................ اونطوریا هم که میگین نیسنت

    برای این اسم هاذرو پوشوندم که شاید راضی نباشن ..........

    بهرحال لطف دارین

  • علی باقری
  • دبیر چجوری اینا رو میخونین؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

    دیگه دیگه  .....................
    این نوشته ها رو باید با دل و جان خوند  و هنر میخواد که ظاهرا استاد شما دارن
    پاسخ:
    سلام ........


    شما لطف دارین ....... ممنونم, شرمندم میکنین!
  • امین اذرگشسب
  • این سانسورها برای چی بود هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام

    سانسوری در کار نبود ........... چون اجازه نداشتم و اونجا اسم و فامیل مشخص میشد ، حذف کردم !
  • دوست دار همیشگی شما
  • به خدا ما هم میخوایم برای شما ک لیاقت بهترین هارو دارید نامه بنویسیم اما همه چیز رو توی دل خودمون نگه میدارید

    شما بهترین هستی...
    پاسخ:
    سلام ................... ممنون از لطف شما

    من کجا . بهترین کجا .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی