دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

المپیاد ریاضی نوجوانان ایران - مبتکران ...

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

منابع پیشنهادی
المپیاد ریاضی نوجوانان ایران
مبتکران در سال تحصیلی 94  - 1393





  • نعمت الله ابراهیم زاده

نظرات  (۱۱)

  • بهنام عبدالهی
  • من بهنام معروف به عارف هستم. لطفا تا آخر بخوانید.
    متولد 1380 هستم، چند سالی است که نوشتن را به امید خدا شروع کرده ام.
    تا کنون 14 اثرم در نشریات مختلف چاپ شده و مقاماتی را نیز کسب کرده ام.
    دفتری به نام عارفانه دارم که امروزی ها به آن وبلاگ می گویند. خواهشمندم جهت پیشرفت من به وبلاگم سر بزنید و به مطالبم نظر دهید.
    ممنون...
  • پدرام شاکری نوا
  • سلام استاد،
    این همه کتاب رو که این‌جا نوشته شده که نمی‌شه تهیه کنن!! پیش‌نهاد می‌کنم اگر راجع‌به این کتاب‌ها اطّلاعات دارید، اونایی که به‌دردبخورترن رو به بچّه‌ها معرّفی کنین. ممنون :)
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام پدرام عزیز ..........

    اینو از خود مبتکران گرفتم .......... به بچه ها دربارش توضیح دادم ..... بهرحال منابعش همیناست

    و پیشنهاد هم کردم که چند نفری هر کدام یکی تهیه کنن و به هم قرض بدن و ... !
  • کیارش پرتوی
  • سلام بر دبیر عزیز

    مرسی از اینکه منابع پیشنهادیو گذاشتین من برم بخرمشون...
    پاسخ:
    سلام بر کیارش عزیز

    خواهش میکنم ......
  • حسین احمدی پور
  • سلام خیلی ممنون از زحمات شما 
    پاسخ:
    سلام بر حسین عزیزم

    قابل عزیزانی مثل تو رو نداره
  • سمیه بابایی
  • سلام
    من بابایی از انتشارات کاگو هستم.
    درخواست تبادل لینک با وبلاگ خوبتونو دارم.
    لینک وبلاگ ما http://kgoopub.blogfa.com/
    لطفا بعد از بررسی و قرار دادن لینک ما از طریق همین ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما هم قرار داده شود.
    با تشکر فراوان
    خیلی دوست دارم که هر روز زنگ ریاضی باشه همراه با شما.
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام بر سهیل عزیز

    لطف داری ............... ممنون
  • سهیل سبزیکار
  • سلام بر دبیر بسیار مهربان و خوش اخلاق................................

    خبر دارین که من هم تو الپمیاد ریاضی رفتم مرحلۀ بعد؟!

    البته بدون اینکه کلاسی چیزی برم فقط به خاطر درس دادن خوب شمادر مدرسه.من خیلی از درس دادن شما راضی ام و به خودم افتخار می کنم که یه همچین معلمی دارم.
    پاسخ:
    سلام ..... لطف داری ......  زحمت خودت بود و من کاری نکردم

    بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه موفق باشی
    سلام دبیر جوون!
    این که خیلی زیاده !!!!!!!!!
    کدومشو بگیرم بهتره برای مرحله ی دوم?!
    خسته نباشید
  • رادین مصدق
  • ممنون دبیر عزیز
    پاسخ:
    سلام بر رادین عزیز
    قابلی نداشت ....................

  • محمد حسین فلاح
  • من محمد حسین فلاح هستم ازمدرسه تیزهوشان من طلای المپیاد ریاضی را کسب کردم
    پاسخ:
    سلام بر محمدحسین عزیز ....... من بهت افتخار می کنم
     و امیدوارم روزی مایه مباهات شهرمون باشی ..... 
  • محمد حسین فلاح
  • مرسی.خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی