دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

زاویه ای که با تَبَر سه تا شد ... !

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ

ریاضی دان ها هم ابتدا فکر نمی کردند مجبور شوند برای تقسیم زاویه به سه قسمت مساوی ، "دست به تبر"  شوند.

آن ها سال ها تلاش کردند تا بتوانند روشی پیدا کنند که با استفاده از آن بشود تمام زاویه ها را به سه قسمت مساوی تقسیم کرد، بدون این که لازم باشد زاویه را اندازه گیری کنند.






PDF - چگونگی تثلیث زاویه




  • نعمت الله ابراهیم زاده

نظرات  (۴)

سلام استاد عزیزم.
ممنون که برگشتید و مطلبتون بسیار جالب بود.
با احترام.
  • حمزه آبار
  • سلام دبیر یه مدت غیبت داشتی جواب پیام هارو که نمیدی ممنون که دوباره برگشتی موفق باشی
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام بر دوست عزیزم

    شرمنده ....... خیلی مشغولم کرده بودن

    به خاطر لطف زیادی که در حقم داشتم برگشتم .....

    هستم در خدمتتون
    سلام

    تازه دیروز متوجه شدم . خوشحاااال شدم... می گم نمی شد بیاین مدرسه ی امام خمینی اونجا معلم شین؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام بر پیروز عزیز


    بابا بیخیال ..................... تازه از دستم راحت شدی


    ههههههه
    سلام
    .............. شما از دست ما راحت شدین .................

    جدی  جدی ...امسال که رد شد اما سال بعد نمیشه بیاین اونجا......نمیشه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
    نه بابا چه حرفیه ..... من به داشتن دانش آموزانی مثل تو افتخار می کنم و در اون دو سال کلی خاطره باهات دارم .....

    حالا تا سال بعد وقت زیاده ........ من  تقریبا همین الان سال بعد کدوم مدارس باشم رو باهاشون قرارداد کردم و قول دادم ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی