دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

خـــداحــــــافـــظ

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ


*** خـــداحـــافــظ ***


تا اطلاع ثانوی  یا برای همیشه

فقط میگم متاسفم .... متاسفم برای اوناییکه قدر ندونستن و... !


" سلام آخر " احسان خواجه امیری

  • نعمت الله ابراهیم زاده

نظرات  (۱۰۲)

سلام
جالب بود...
...............................
درد میفروشم
خریداری؟
با(سیاست ما هم عین دیانت ماست؟)به روزم.
درد فروشی
painstore.blog.ir
چی شده ؟؟مگه کیا چی کار کردن که می گین قدر ندونستن؟؟؟؟
سلام...
اخه این انسافه..
یعنی چی؟؟؟
کی بیجنبه بازی دراورده؟؟؟
اگه رحیمیه تو مدرسه ....کارش دارم...
فقط بگین...
چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟
تازه داشت وبلاگتون باحال تر میشد...
مطمعن باشید با این کارتون دل های خیلی رو شکستید...
یکی شونم منم که الان...
خواهش میکنم برگردونیین...

  • علی اردشیر
  • سلام استاد
    آخه مگه چی شده لطفا بگید به قول مهدیار دل خیلی ها را شکوندین یکی دیگهشم خود منم آخه واقعا یه چه دلیل کیا قدر ندونستن نورو به خدا بگید ببخشید مزاحمتون شدم خداحافظ
  • محمد جواد ذکریایی
  • اگه بدی خوبی چیزی از ما دیدین ببخشید...حداقل با یه دل خوش برین
    سلام...
    یعنی میخواین از مدرسه مون برین؟؟؟؟؟؟
    واقعا؟؟؟
  • علی بهزادی
  • یچ راهی وجود نداره که بمونین?   از وقتی شنیدم دارین میرین اعصابم به هم ریختس!             وقتی ریاست و معاونت مدرسه.....
    ه آو انصاف هم خوبه که بعضی ها ندارن
    ر از اعتراض و ناراحتی ام اما حیف که اگه بگم فردا تو مدرسه..........
    یچاره ما بچه های تیزهوشان خدا بهمون رحم کنه با معلمایی که بعد از شما برامون میمونن البته بعضی هاشون که جزوه اشتباه میگن و کل کلاس    خروپف خروپف:'-((:-(
  • امیرحسین نوروزی
  • سلام.....                                                                                                   یعنی ما انقدر بد بودیم که پست خداحافظی گذاشتید ؟؟؟؟
    باور نمیکنم !!!! امید دارم شما رو سال دیگه تو مدرسه ببینم ....                                 تو رو خدا جواب بدین....
    گاهی باید  نبخشید
    کسی را  که بارها او را بخشیدی و نفهمید تا این بار در آرزوی بخشش تو باشد!

    گاهی نباید صبر کرد ......
    باید رها کرد و رفت تا بدانند که اگر خیلی وقته براش ماندی رفتن را بلد بوده ای!

    گاهی بر سر کارهای که برای دیگران انجام میدهی باید منت گذاشت ...
    تا آن را کم اهمیت ندانند !


    گاهی باید بد بود برای کسی که فرق خوب بودنت را نمی داند!و گاهی....
    باید به ادمها از دست دادن را متذکر شد!
    ادمها همیشه نمی مانند....
    یکجا در را باز می کنند...
    وبرای همیشه می روند...
    سلام استاد............
    بدترین خبری هست که تو عمرم الان دارم میخونم. حداقل به حرمت اونایی که شما رو دوست دارند، دوباره به وبتون برگردید.زحمات و لطف شما برای همیشه قابل ستایشه..........فقط لطفا برگردید.
    با احترام
    شاگردتان


    این روزها سنگین و نحس اند ، چه کنم ؟
    لحظات هم بهانه ات میگیرند
    رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است.
    اونی که ماها عاشقش هستیم هیچوقت از ما دور نمیشه! هر روز کنار ما راه میره اما دیده نمیشه، شنیده نمیشه و هنوز نزدیک و هنوز عاشق... هنوز دلتنگ و خیلی عزیز.... .
  • از طرف همه شاگردانتان
  • بی شک یادتان را در تک تک لحظه هایمان نقاشی میکنیم، امروز در گذر رفتنتان به آسمان خیره شدیم و قدم زنان، باران را با غم تجربه کردیم،

    اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت ، دلگیر مباش که نه تو گناهکاری نه او !

    آنگاه که مهر می ‌ورزی ؛ مهربانیت تو را زیباترین معصوم دنیا می کند پس خود را گناهکار مبین !

    من عیسی نامی را می شناسم که ده بیمار را در یک روز شفا داد و تنها یکی سپاسش گفت !

    من خدایی می شناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر !

    پس مپندار بهتر از آنچه عیسی و خدایش را سپاس گفتند از تو برای مهربانیت قدردانی می کنند !

    پس از ناسپاسی هایشان مرنج و در شاد کردن دلهایشان بکوش که این روح توست که با مهربانی آرام می گیرد !

    خوبی، دلیل جاودانگی تو خواهد شد ؛

    پس به راهت ادامه بده .

     

  • ابوالفضل ابراهیمی
  • سلام دبیر.برای چـــــــــــــــــــــــی؟آخه چرا؟
    بدون شما ما دیگه چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
  • هز طرف همه شاگردانتان
  • ما عـاشـق تــو هـسـتـم …
    عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد
    عاشق دستانى که خداوند،
    نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !
    و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد
    دوسـتـت مـی داریم
    با احترام
  • قابل توجه اونایی که شما رو رنجوندند
  • تشکر کردن نشانه محبت است
    محبت به کسی که برایت معرفت خرج کرد

    از شکستن 2 چیز بترسید ، قلبی که صادقانه دوستتان دارد و دلی که صادقانه به یادتان است.

    یاد کسی کردن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل یادتان میکنم بی دلیل...

  • امیرعلی نبوی
  • به پاس زحماتتان همیشه دوستتان دارم  و خواهم داشت . 
    سلام

    باورم نمیشه


    دارین شوخی می کنین

    بابا قلبمون ضعیفه
  • سام جمشیدی
  • چی ؟

    از مدرسه ؟

    کی گستاخی کرده ؟

    وبلاگم بستین ؟

    تیز هوشانیا پس چی کار کنن ؟

    ما که با نمرات ضعیف پشتوانه ی درسی می خوایم چی ؟

    :( :( :( :(

    سلام استاد.

    اینقدر بی معرفت نباشین.دل بچه هارو شکستین.

     سلام.

    چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من که نفهمی دم.........
  • محمد حسین موحدپور
  • سلام

    چی شده؟

    مگه سال بعد نیستین؟

    خب چرا؟

    سال بعد نیستین؟
  • شاگرد دوست داشتنی * و با ادب * ( فکر کنم گرفتین )
  • ما که از وجود شما استفاده کردیم و شاید تو رفتارمون نشون ندادیم ولی تو دلمون جا باز کردین.
    رفتن ما یا شما دل  هارو دور نمیکنه!

    - به امید دیدار -
    👋😉😉
    برای همه خوب باش...... آن که فهمید, همیشه کنارت خواهد ماند
    و آن کس که نفهمید, روزی دلش برای خوبی های تنگ می شود
    آدمهای خوب نه خاطره اند و نه تاریخ
    بلکه حقیقت روزگارند , مثل خودت ...
    سلام من واقعا ناراحت شدم  بچه ها میگن برا دعوا با مدیره درسته؟
    سلام...

    خب دیگه... 

    مثل اینکه سال بعد به اندازه دو سال قراره طول بکشه...

    واقعا برای اقای X و Y متاسفم که این کارو کردن بی جنبه های...

    سال بعد...

    درس وفاداری باید یکی از آموخته های زندگیمان باشد، یاد بگیریم وفا دار باشیم و قدر بدانیم انسانهای والائی را که با هدفی مقدس در راهی روشن قدم گذاشتند  و جوانی و عمر خود را سرمایه قرار داده  و با نیتی خالص  و قلبی عاشق درس دادند : رمز چگونه زندگی کردن را و آموختند : راهی که صراط مستقیم بود و به دیار عارفان ختم میشد . اکنون می بوسیم دست تمامی معلمین عاشقی که به معنای واقع معلمند وکاسب نیستند . آنها که صفای دلشان را فدای ریا نمی کنند و به فکر قضاوت آیندگان هستند تا از آنها به نیکی یاد کنند.

    همیشه رفتن بهترین نیست،
    گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست،
    چه قهر باشیم چه آشتی،
    اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند.
  • از طرف همه شاگردانتان
  • گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است،
    ولی گوشمان دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد.
    کمی با ما حرف بزن…

  • از طرف شاگردایی که دوستتون دارن(بیشمارند....)
  • درخت گفت:

    آتش را می بخشم اما تبر را هرگز.

    پس بسوزان اما نشکن.

  • چرا بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • چه کسی گفته که ما بهترین وبی عیب ترین هستیم؟ گاهی تکبر نمی گذارد کی عیب خود را ببینیم و از تذکر و هشدار یک دلسوز بهره بگیریم. کسی که خاری را در چشم دیگران می بیند اما درختی را در دیده ی خویش نمی بیند. آنکه روحیه ی تواضع دارد حرف حق را می پذیرد و از انتقاد استقبال می کند.چه کسی گفته که ما بهترین و بی عیب ترین هستیم ؟ کیست که بی نیاز از تذکر باشد؟ هرگاه جاذبه ی محبت و دافعه ی نفرت از راه راست بازت دارد وبه دور از محاسبه ی سود و زیان و خالی از انتظار ستایش و بی ترس از دل ازاری و سرزنش حقیقت را پاسدار باشی به مقام توازون رسیده ای به بالاترین مقام استادی.


    همه ی بچه ها را دوست داشته باش چون فقط یک بچه اند.
    پاسخ:
    سلام ........ حق با شماست
    من عذرخواهی میکنم ........ برای اینکه معایب زیادی داشتم خداحافظی کردم 
    اما من نمی تونم هر بچه ای رو دوست داشته باشم....دروغ چرا

    هر کسی که لیاقت دوست داشتن رو داشته باشه, یقینا دوسش دارم و تکه ای از قلبمو مال خودش  میکنه
    و من تمام دقایق زندگیم رو سرگرم دوست داشتن شان هستم.....
    و خدا رو همیشه بخاطر داشتنشون شاکرم

    راستی چه بدی؟!
  • از طرف همه شاگردانتان
  • در این هیاهوی شلوغ
    ” یادتان لحظه ای ما را گم نمیکند”
    و به هرجا میرویم پیش تر از ما آنجاست !
    سلام استاد
    میدونیم قضیه چه ......

    احوال اون پدر و پسر بر همه روشنه و دل خوشی هم ازش ندارن
    حیفه شما نسیت بخاطر مزخرفات اون بخواین مارو ترک کنین ؟؟؟؟؟؟؟
    بی صبرانه منتظر خبر خوش برگشتنتان هستیم
  • کسی که خیلی دوستتون داره.........
  • سلام استاد
    منم با نظر دوستام موافقم ....... حرف هر کسی را که نباید اعتنا کرد
    اون دردش از جای دیگه است
    ما که از هرکی پرسیدیم گفت ماندنی هستین جز خودتون !
    شما هم بگین که خیالمون راحت باشه.
    سلام استاد......
    منم با نظر اونی که  خیلی دوستون داره، موافقم. راستی یکی از آیکون های وبتون این بود که " پس مردم چی میگن؟" و نظر شما هم این بود که نباید به حرف دیگران اعتنا کرد. پس رفتن گزینه مناسبی نیست...........................
    با احترام
    بعضی چیزا رو باید گوش کرد بعضی ها رو توجه بعضی هارو هم باید فهمید ولی همون چیزهایی که باید  نادیده گرفت رو ... بی خیال پس نادیده بگیرین این حرفمو که همه ی مطالب رو حذف کردیین این پیوند ها یه کوچولو نا جوره...
    من شاگرد تون نیستم ولی خیلی از رفتار شما با بچه ها خوشم می آمد.
    ولی چرا....
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدایا
    یا حضور کسی را به زندگیمون هدیه نده
    یا اگه میدی،
    دیگه ازمون نگیرش....
    آخه آدما هم هدیه شون رو پس نمیگیرن....
    تو که خدایی.............
  • امیرعلی نبوی
  • سلام آقای ابراهیم زاده 
    آخر چه کسی چه کاری کرده ؟ 
    این هم وبلاگ منه که می تونین اگه دلتون خواست سر بزنین. 
    amiralinabavi.blog.ir
    واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علیرضا عرفانیان
  • چرا
  • از طرف همه شاگردانتان
  • زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه ولی میشه توش نیلوفری مثل شما پیدا کرد.
  • از طرف همه شاگردانتان
  • کاش خودتان هم مثل خاطراتتان
    برای ماندن سرسخت بودید . . .
  • از طرف همه شاگردانتان
  • گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ،
    مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ،
    و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ،
    مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند .
    رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی !
  • از طرف همه اون شاگردایی که دوستون دارند و براتون می میرند
  • چندی ست که بیمار وفایت شده ایم

    در بستر غم چشم به راهت شده ایم

     این را تو بدان، اگر بمیریم روزی

     مسئول تویی که ما  فدایت شده ایم
    ما آدما همیشه صداهای بلند رو می شنویم ، پررنگها رو می بینیم و کارهای سخت رو دوست داریم ، غافل از اینکه خوبها آسون میان ، بی رنگ می مونن و بی صدا می رن !

    کاش می توانستم تمام دلتنگیهایم را بر کوله بار خدا میریختم تا با تنهائیش به کول بکشد

    بدون هیچ خمی بر ابرو

    اما افسوس که داده را پس نمیگیرد

    همیشه که باشی خسته میشوند، ولی اگر نباشی میگویند:بی معرفتی!!!

  • از طرف همه اون شاگردایی که دوستون دارند و براتون می میرند
  • کاش بدانید دنیا با همه ی وسعتش،بدون عزیزان جایی را برای زندگی ندارد.به رسم سپاس نوشتیم که بدانید برایمان عزیزید....
    سلام استاد
    تو رو خدااااااااااااااااااااااااا جواب بچه ها رو بدید..........دل اونایی رو که دوستون دارن، نشکنید........و این پست رو از  وبلاگ لطللللللللللفا حذف کنید. بخاطر خدااااااااااااااااااا. اینهمه خدا گناه بنده هاشو میبخشه، شما هم واسه آخرین بار از اشتباهات و گناه اونایی که ناراحتتون کردند، بگذرید.
    پاسخ:
    سلام .....
    جواب ندادن من , فقط دامن نزدن به حاشیه هاست

    من شرمنده همشونم ...... اونا عشق من هستن
  • علیرضا عرفانیان
  • بعضی ها در این شرایت هم مسخره بازی در میارن(مثل قلی)
    اصلا چرا به ما جواب نمیدید
    حالا که دارید میرید تو تنها پل ارطباتی بین ما وشما چرا باید ارطبات یک طرفه باشه؟؟؟چرا؟!!
    اصلا چرا دارید میرید چرا وچرا وچرا ؟!؟
    به عنوان یک دانش آموز نه  ولی به عنوان یک پسر شمارو دوست دارم وخواهم داشت!!﷼
    سلام استاد عزیزم
    از هرکی پرسیدم میگه هستین , الا خودتون که ندیدمتون تا بپرسم
    خواهشا بگین میمونین که دلمون شاد بشه
    میدونم خیلیا مثل من منتظرن

    سلام

    امروز کارناممو گرفتم و خیلی خوشحالم
    بابت تمام زحماتی کا برام کشیدین تا در ریاضی موفق باشم تشکر می کنم

    و یک خواهش

    ترو خدا بمونین

                            من با شما به ریاضی علاقمند شدم

    نذارین این انگیزمو از دست بدم

    خواهش خواهش خواهش

  • خیلی دوستون دارم
  • ما با شما هم روزهای تلخ داشتیم و هم روزهای شیرین
    باور دارم همان طور که روزهای شیرین برای ما و به خاطر ما بود

    روزهای تلخ هم همین طور بود
    یکی از اون روزای شادم

    امروز و گرفتن کارنامه و دیدن نمره 20 ریاضی بود
    یادم نمیره که بخاطر افت درامتحان میان ترم چه برخوردی با من کردین

    داد و بیداد و کلی سرکوفت
    اون تلخی شیرینی امروز رو با خودش آورد

    خواستم تشکر کنم ازتون و مثل بقیه خواهش کنم نرین

    می بینین که خیلیا شمارو میخوان

    ناز نکن بیا
  • جلیل حکیم پور
  • دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند
    .

    .

    .

    اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید


    کوروش بزرگ

    آخ خدا

    آخ خدا

    کی اومد کی رفت عزیزانی رابه مادادی و گرفتی رفتن دبیر ابراهیم زاده یک مشکل زهنی وفکری است.

    دبیر به خدا دلم تنگ شده دلم تنگشده دلم برای اون گوش کشیدن موکشیدن اون حستون و اون

    تول سگ گفتنتون نزارین داغ همه اینها دردرون سینه ام انباشته شود بخاطردل همه

    بچه ها

    واقعا دارین می رین   

    سلام استاد
    دلمون تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتنگ شده براتون. ای خداااااااااااااااااااااا برگردید دیگه. اخه این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدااااااااااااااااااااادلم براتون یه ذره شده. واقعا انصافه بعد اینهمه سال پیداتون کردیم ولی حالا.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یادتون نره که درختان ایستاده میمیرند.عدم وجود شما=مردن من و امثال من از نظر روحی که خیییییییییییییییلی براشون عزیزید .........پس نذارید این اتفاق بیفته
    با احترام
    سلام
    ناراحت نباشین
    این قصه ما آدماست
    تا موقعی که به درد آدما بخوری و ازت نفعی ببرن, خوب هستی و برات میترکونن و...

    باید به نامردی ها و خنجر زدنا و ... عادت کرد, همین!

    در غیر اینصورت اذیت میشین

    یا برین یا تحمل کنین...فقط همرنگشون نشین
    حیفه که اونهمه خوبی رو از دست بدین

    هرگز فراموش نمیشین
    برای چی اخه چرا ؟

    دیروز کلاس تابستونه ریاضی داشتم .و تازه قدرتون رو دونستم
    حیف شد

    کاش بودین

    سلام

    با نبودنتون در کلاس تابستونه باورم شده که دیگه رفتین
    آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟ به خاطر چرت و پرت های یک عده فقط

    نه ترتاخدا

  • یکی از دانش آموزای قدیمی
  • قابل توجه دانش آموزایی که اگه خیلی آقای ابراهیم زاده رو دوست دارین و براتون عزیزن، همه شماها یا حداقل اونایی که آقای ابراهیم زاده خیلی براتون زحمت کشیدن ،به اتفاق هم تشریف ببرین پیش مدیر مدرسه و مشکل رو ریشه یابی کنید . واقعا حیفه همچین دبیری رو از دست دادن.......یا اینکه تشریف ببرید پیش اقای ابراهیم زاده و از ایشون دلجویی کنید برای بازگشتن....
    پاسخ:
    سلام به همه ..... خدارو شکر کاری رو تا حالا نکردم که براش انتظار جبران یا پاداش داشته باشم
    اما ناراحتی منم از اونایی نیست که همه فکرشو میکنن, به قول یکی از بچه ها که نظرش موجوده,احوال اونا بر همه روشنه...... درد من از چیزای دیگس که نگفتنش بهتره!

    بعدشم من هنوز اینقدر درمونده نشدم که کسی برام اینکارو بکنه..... با غرور میگم که تو قلب خیلی ها هستم و همین برام کافیه و یه دنیا ارزش داره ........
     به قولی... از اسب افتادیم, از اصل که نیفتادیم

    از شما و همه گل های عزیزم که منو شرمنده کردن ,بی اندازه و وصف نشدنی ممنونم
    سلام استاد عزیزم
    اخه چرا آقای ابراهیم زاده ؟؟؟؟؟؟
    تو رو خدا دل ماها رو نشکونید. برگردید لطفا. خواهههههههههههش میکنیم.

    دلتنگی احساس قشنگیه

    وقتی بدونی اونیکه دوسش داری

    هیچوقت فراموشت نمی کنه


    چقدر سرد است!

    وقتی...

    دلتنگتیم و نیستی

     

    سلام استاد عزیزم
    آقای ابراهیم زاده دلمون حسابی براتون تنگ شده،  برنمیگردید؟؟؟؟؟
  • نیما رضائی
  • محمد حسین خسروی
  • سلام استاد عزیز...امیدوارم حالتون خوب باشه. دلم براتون تنگ شده. یادش بخیر دورانی که گذشت! 
  • از طرف همه دانش آموزایی که دوستتون دارند
  • سلام
    منتظر شماییم تا برگردید...نکنه فراموشمون کردید؟
    چرا این کار کردین؟ چرا قلب ما رو شکستین؟ ازتون انتظار نداشتم
    پاسخ:
    سلام

    جان؟!!!!!!!!!
  • محمدرمضانی نادم
  •  you are always in our heats                                                                                  دوست دار همیشگی شما

    پاسخ:
    سلام....ممنون

            همچنین
  • از طرف همه دانش آموزایی که دوستتون دارند.
  • شب همه بی تو کار من شکوه به ماه کردنست ----- روز ستاره تا سحر تیره به آه کردنســت

    متن خبر که یک قلم بــــی تو ســـیاه شد جهان -----    حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه کردنســت

    نو گل نازنـــیـن من تــا تــــو نگـــاه مــــی‌کنــــی ----- لطف بهار عارفان در تو نگاه کردنســت
  • یکی از دانش آموزاتون
  • سلام استاد
    پس کی به وبتون برمیگردید؟دلمون براتون  تنگ شده

  • از طرف همه دانش آموزایی که دوستتون دارند.
  • دلم جواب بلی می‌دهد صلای تو را

    صلا بزن که به جان می‌خرم بلای تو را

    به‌زلف گو که ازل تا ابد کشاکش تست

    نه ابتدای تو دیدم نه انتهای تو را

    کشم جفای تو تا عمر باشدم، هر چند

    وفا نمی‌کند این عمرها وفای تو را

    سلام استاد عزیزم

    صبح شما بخیر و هر جا که هستید سلامت و موفق باشید.

    با احترام
    سلام استاد.........
     هر جا که هستید موفق و سلامت باشید.
    با احترام
  • البرز حسینی
  •                                                                    0=آقای ابراهیم زاده-ریاضی

  • البرز حسینی
  • 0=آقای ابراهیم زاده - ریاضی
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام بر البرز عزیزم ( همون زاگرس خودم  ... ههههه )

    تو خیلی لطف داری .... ممنون
    نزاشتن که دو سال دیگه هم با هم باشیم !
    حیف
  • یکی از دانش آموزاتون
  • سلام استاد.....
    اینقد دعا میکنیم تا برگردید، مطمئنیم بخاطر ماها هم که شده، نمیرید.
    تو مرا یاد کنی یا نکنی

    باورت گر بشود، گر نشود

    حرفی نیست.....اما.....

    نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست.

    بی تو ، آقا ابراهیم زاده باز از آن کوچه گذشتم

    همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

    شوق دیدار تو لبریز شد از جان وجودم
    شدم آن شاگرد  دیوانه که بودم

    در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید
    باغ صد خاطره خندید
    عطر صد خاطره پیچید
    یادم آمد که شبی با هم از آن مدرسه گذشتیم
    پر گشودیم و در آن خلوت دل خواسته گشتیم
    ساعتی بر در اتاق شالیکار نشستیم
    تو همه راز درس ریخته در چشم سیاهت
    من همه محو تماشای نگاهت
    آسمان صاف وصبح  آرام
    بخت خندان و زمان رام
    خوشه ماه فرو ریخته در آب
    شاخه‌ها دست بر آورده به مهتاب
    شب و صحرا و گل و سنگ
    همه دل داده به آواز صباهنگ
    یادم آید، تو به من گفتی:
    از این خنگولی حذر کن
    لحظه‌ای چند بر این درس نظر کن
    درس، آئینه عشق گذران است
    تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است

    باش فردا، که دلت با دگران است

    تا فراموش کنی، چندی از این شهر سفر کن!

    با تو گفتم:
    حذر از درس ندانم
    سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم

    دانلود

    پاسخ:
    سلام عمران جون
    ممنون از این همه لطفت
    سلام استاد......

  • یکی از دانش آموزاتون
  • لطفا برگردید به وبتون. دلمون براتون تنگ شده.....
    نه تو می مانی و نه اندوه.....
    و نه هیچیک از مردم این آبادی
    به حباب نگران لب یک رود قسم
    غصه ها میگذرد....
    آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
    لحظه ها عریانند
    به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز.

    سلام استاد.....
    لذت بردم از  شعر آقای عمران ....  در وصف شما. زیبا بود.

    سلام استاد عزیزم
    با احترام

    سلام استاد.....
    پس کی برمیگردید به وبتون؟
    به دنبال محمل سبک بال قدک زن / مبادا غباری به محمل نشیند
    سلام استاد و سلام بچه ها.
    هفته ی گذشته آقای ابراهیم زاده در مدرسه ی تیزهوشان دیده شدند و کلا ما رو تو سه ماه تابستون سر کار گذاشتن.
    ناراحت نباشین.
    راستی استاد آدرس وبلاگم رو میذارم ، اگه دوست داشتین سر بزنین.
    mohammad-mahrad.blogfa.com
    اگه تشریف اووردین ، نظر یادتون نره.
    سلام استاد عزیزم
    میشه خواهش کنم لطفا این پست خداحافظی رو حذفش کنید؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام

    نه .................. چون بد رفتار کردن ..... هرگز فراموشم نمیشه

    برای همین ، حتی برای اولین بار کلاسی را که سال قبل داشتم امسال نگرفتم و رفتم دوباره هفتم رو گرفتم !

    برای همینم احتمال زیاد سال بعد با این اوصاف نمی مونم !

    حتی الانم با اکراه میرم ...... بدجور دلم رو شکستن ............. بیشتر بگم !
    سلام استاد عزیزم
    حق با شماست. ولی نگید سال بعد نمیرم، بچه ها به شما نیاز دارن.اگه من بودم و شما سال دیگه نمی اومدین، میرفتم مدرسه ای که شما قراره تدریس کنین.جدی میگم.برای من غ قابل تحمله که مقطعی باشم که قراره شما تدریس کنین ولی تشریف نیارید.
    با احترام
    شاگردتان
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام

    از بس دلم پره و .....

    خود بچه ها هم می دونن احتمال موندنم کمه ............اگه بدونی که چقدر از بی معرفتی ها و بی نمکی ها و بی تفاوتی ها و ... دلم خونه ، به من حق می دادی
    الانم به عشق تدریس و ریاضی و بخصوص دانش آموزامه که تحمل می کنم ..................
    سلام استاد ......
    نمیدونم چی بگم ولی بخاطر بچه ها می ارزه.....موقعی متوجه میشن و افسوس میخورن که شما معلمشون نباشین.........
    پاسخ:
    سلام ....... همینقدرم بخاطر بچه ها, اونایی که معرفت داره , برگشتم ...... فقط به عشقشون
    سلام دبیر!
    از پستایی که دوستان گذاشتن و جواب هایی که دادین ینی میخواین بعد امسال برین؟
    ما تو همین دو سه ماه به شما عادت کردیم شما از همین الان میخواین برین؟
    باور کنید ما هیچ تقصیری نداریم.
    کسی بهتون چیزی گفته؟
    همین چند ماه انس زیادی گرفتیم با شما!
    از همین الان خودتونو واسه رفتن آماده کردین؟!
    من قلبم ضعیفه سکته میکنم...
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام بر کیارش عزیز ................

    اصلا نمی خوام ناراحتتون کنم و یا اصلا اهل ناز کردن نیستم و نمی خوام حاشیه ای درست کنم
    اما دلم اونقدر درد داره که نگو ............. باور می کنی از این که اونجام چقدر اذیت میشم ؟!
    فقط عشق به شماها و بودن شماها آرومم نگه میداره .............................................
    اصلا خودتو ناراحت نکن ، برای چیزی که نیومده واسه چی غصه می خوری
    بزار مدتی که با هم هستیم رو خوش باشیم ......................
    تازه از چی ناراحتی ........ ما تازه همو پیدا کردیم و دوست شدیم ..............................
    چی از این بهتر !
    سلام  دبیر اهنگ شاد بزارین بچه ها کیف کنن مثلا تتلو یا ارمین نصرتی خوبه
    یا بنــــــــدری خخخخخخخخ
  • کیارش پرتوی
  • دبیر نظرمو اون بالا دیدید؟17 آذر ((بذار مدتیو که با همیم خوش باشیم)) شما اینو گفته بودید ولی الان چی؟؟!دبیر بازم میگم تورو خدا نرید باور کنین فقط دو سه نفرن دلشون نمیخواد شما بمونین.دبیر میدونم اون پسر شمارو ناراحت کرده ولی الان ما قلبمون شکسته.دیگه نمیشه خوش بود چون اون زمان گذشته تورو خدا از مدرسمون نرید توروخدا.
    پاسخ:
    سلام ...... خودت میدونی که خیلی برام عزیزین
    حالا ببین چه میکنن که نمیشه موند.......
    وقتی یه چیزی میگن و به توافق میرسیم و بعد یه هفته حرفشونو عوض میکنن, یعنی چی.....
    یعنی برم دیگه!
  • کیارش پرتوی
  • دبیر من چیزی نمیتوونم بگم دیگه کم آوردم

    فقط یه چیزی میتونم بگم...
     
    دبیر تورو خدا بمونیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

    این  دیگه آخرین خواهش بود چون دیگه زورشو ندارم داد بزنم تورو خدا بمونین...
    پاسخ:
    ســـــــــــــلام بر کیارش عزیز ........................

    خودت میدونی چقدر برام عزیزین و اهل بازار گرمی و چاپلوسی نیستم ...................
    ما اوایل خرداد  توافق کردیم، اما یه هفته بعد نمی دونم چه اتفاقی افتاده که حرفشون عوض شد ......انگار که دارن بچه گول می زنن و فکر کردن با شرایط جدید می مونم
    و با توافق اونا ، یکی دو موقعیت خوب رو هم از دست دادم ................. فدای سرتون
    اما روراست نبودنشون قابل تحمل نیست ............. وقتی نمی خوان  زور که نیست
    چیزی که زیاد هست دبیر و برذای منم جا کم نیست ............. شاید قسمت اینه برم دوستای جدیدی پیدا کنم !
    حتما ارزش دیگران پیش اونا بیشتره ................ دیگه نمی دونم چی بگم !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی