دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

هوش و خلاقیت و ریاضی پایه هفتم و ...

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۹ ب.ظ

سوالاتی را به مرور در اینجا قرار میدم تا گامی ناچیز برای بالا بردن سطح هوش و خلاقیت شما عزیزان برداره ... !



( سؤالات )


   قسمت اول ( 9 سؤال )




   قسمت دوم ( 9 سؤال )



    قسمت سوم ( 8 سؤال )




   قسمت چهارم ( 9 سؤال )




    قسمت پنجم ( 6 سؤال )



     قسمت ششم ( 7 سؤال )



    قسمت هفتم ( 8 سؤال )
 


   قسمت هشتم ( 6 سؤال )







( جواب ها )



پاسخ قسمت اول




  پاسخ قسمت دوم



  پاسخ قسمت سوم




پاسخ قسمت چهارم




    پاسخ قسمت پنجم



   پاسخ قسمت ششم




    پاسخ قسمت هفتم



     پاسخ قسمت هشتم







  • نعمت الله ابراهیم زاده

نظرات  (۳۵)

اجازه سلام امیدوارم حالتوون خوب باشه واقعا خوب بود من حل کردم فقط یک غلط داشتم مطلب خوبی بوود وبتوون خوبه چون هم توش مطلب زیاد میزارین و هم خیلی خلاقیت به خرج میدین واقعا خوبه بازم بهتون سر میزنم اقا معلم فعلا خئاحافظ
پاسخ:
ســــــــــــــــــــــلام مهدیار عزیز
خب از بس باهوشی
خوشحالم
ممنون از نظر لطفت
  • محمد هومند
  • very nice !
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
  • amirshayan balaie
  • سلام اقای ابراهیم زاده 
    مطلب خوبی بود 
    ١ غلط داشتم سوال ٣ کلا اینجور سوالا رو کمی مشکل دارم ولی میدونم امسال با معلمی مثل شما یاد میگیرم
  • امیرشایان بالایی
  • سلام فقط سوال ٣ غلط داشتم ولی میدونم با معلمی مثل شما یاد میگیرم 

    مرسی و خداحافظ
  • امیرشایان
  • سلام فقط سوال ٣ غلط داشتم ولی میدونم با معلمی مثل شما یاد میگیرم 

    مرسی و خداحافظ
    پاسخ:
    ســــــــــــــــلام بر امیرشایان عزیز
    چه خوب ............... حتما همین طور خواهد بود
    با سعی و تلاش و علاقمندی که داری مطمئنم موفق میشی
  • امیر محمد کریمی
  • سلام ;
    امیدوارم حالتون خوب باشد
    ممنون از سوالات خوبتون
    واقعا ما دانش اموزان شما به داشتن چنین معلمی افتخار می کنیم



    خداحافظ و به امیددیدار
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    بدون تعارف و دور از هر ریایی میگم که من وظیفمو انجام میدم
    چون امثال شماها برام عزیز هستین
    ممنون از لطفت
  • امیر محمد کریمی
  • سلام ;
    لطفا تعداد سوالات را بیشتر کنید





    خدا نگهدار
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    چشم ، در همین روزا مطلب زیادی میزارم
    آخه خیلی سرم شلوغه
    چرک نویسشو آماده کردم و باید در یه فرصتی بزارمشون تو وب
  • امیر محمد کریمی
  • سلام ;

    لطفا تست یا برنامه های تعیین هوش [IQ]قرار دهید

    خدا نگهدار
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    خب یکی گذاشتم .... باشه اگه مورد مناسبی دیدم قرار میدم
    ممنون از اشتیاقت

  • امیر محمد کریمی
  • سلام ;

    لطفا مثل مطالب قدیمی /معما/ قرار دهید

    با تشکر از زحمات شما
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    تقریبا همین کار رو در بخش هوش و خلاقیت دارم انجام میدم
    خواهش می کنم .... انجام وظیفه هست

  • امیر محمد کریمی
  • سلام ;
     پس جواب سولاتی که قرار دادید کجاست ؟ [16تا سوال جدید]

    متشکرم




    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    جوابارو چندروز بعد میزارم که زود نرید سروقتش
    اول فکر کنید و بعد جواب
    اینجوری مزش بیشتره... !

    سلام حالتون چطوره...؟
    اومدم فقط عیدو بهتون تبریک بگم...
    عیدتون مبارک :)
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    و اینکه خیلی وقته بهتون سر نزدم .... کوتاهی منو ببخشید
    منم عید رو بهتون تبریک میگم
    ممنون
    با عرض سلام و خسته نباشید..حالتون خوبه؟؟؟
    وبلاگتون واقعا جالب و زیباس...کاش منم همچین معلمی داشتم...هه
    راستش ریاضی من اصلا خوب نیست ینی کلا از فرمول و این چیزا بدم میاد حاضرم یه کتاب20000صفحه ای رو حفظ کنم ولی حتی نیم ساعت سر سوالای ریاضی. یا حتی فکر کنم...
    نمیدونم چرا؟؟؟
    خوشحال میشم لینکتون کنم اگه افتخارشو بهم میدین خبرم کنین..
    خوشحال میشم ازتون کمک بگیرم..
    با تشکر از زحمات بی اندازتون...
    خداحافظ
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ...............نمی دونم چی بگم
    فقط می تونم بگم هر کمکی از دستم برمیاد در خدمتم
    شاید طریقه ی برخورد با ریاضی یا ریاضی خوندن رو بلد نیستی
    باعث افتخار منه که لینک کنین....................... نمی دونم که منو میشناسین یا نه !
    اگه خواستین جواب بدین !
    ممنون از وقتی که گذاشتین
    راستش نه...نمیشناسمتون...
    ؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    آهان ...... گفتم شاید بشناسید
    بهرحال ممنون
    اهااااااان حالا منظورتونو فهمیدم....
    ما هم شهری هستیم....
    من از طریق لینکتون تو وب یکی از دوستای صمیمیم اومدوم وبلاگتون...
    ببخشید که از اول خودمو معرفی نکردم...من قصدم مزاحمت نیست بخدا
    اگه دوست ندارین دیگه مزاحمتون نمیشم....
    بازم عذر میخوام 
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    نه ...... منظوری نداشتم
    فقط فکر کردم یکی از اونایی باشین که باهاشون کلاس دارم و ....
    راحت باشین و باعث خوشحالی منه که به وبم سر میزنید
    از نظرات شما بهره می برم
    سلام خواهش میکنم شما همیشه لطف دارین...
    ممنون
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین
    مررررررررسی
    نه من شاگردتون نیستم ولی کاش بودم...
    هه...حتما...
    خوشحال میشم ازتون سوال بپرسم...کی بهتر از شما...
    تازه هم شهریم هستیم...شما فیزیک یا ریاضی اول دبیرستان هم تدریس میکنین؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ............ ریاضی آره
    سلام وبلاگ جالبی دارین...چه خوبه ک آدم معلم خوبی مثل شماداشته باشه
    من شما رو با افتخار لینک میکنم
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ........... هر چند من شما رو به جا نمیارم !
    ممنون از اظهار لطفتون

    اجازه سلام لطفا می سه شماره ی خودتون بگیم
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    جدا خودت فهمیدی چی نوشتی؟!

    سلام استاد عزیزم

    خیییییییییلی جالبن؛ استفاده میکنم از همه مطالبتون تو همه  ایکوناتون  هر چند سوادم به این چیزا قد نمیده .دوس دارم حتی یه بارم  شده سر کلاس درستون بشینم البته  هر چند از نظر علمی به دانش آموزان دیگه شما نمیرسم ولی  دوس داشتم  همیشه فلسفه یه چیزیو میفهمیدم  که ..................بهتره حضوری بگم  اینطوری میشه بیشتر بحث کرد............. 

    Best Regards

    پاسخ:
    ســــــــــــلام
    شکسته نفسی می کنی
    بهرحال من متوجه نشدم در مورد چی حرف می زنی!
  • امیر محمد کریمی
  • لطفا تعدادی تست های المپیادی قرار دهید

    با تشکر
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    اونم چشم

  • امیر محمد کریمی




  • ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    خواهش می کنم  ............. وظیفمو انجام میدم
    سلام استاد عزیزم
    به وقتش ...................اگر افتخار مصاحبت بدید..........
    با احترام
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام
    من معمولا تا حالا برای خیلی از شاگردام این کار رو کردم .............. گاهی من پیشقدم بودم و گاهی هم اونا
    چه چیزی بهتر از مصاحبت شاگرد و معلم و در فضایی دوستانه !
    اجازه سوالتی که گفتین  مثلا سوالای ازمون اقای شاکری کجاست؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    همون قسمت تکمیلی و امتحان هفتم
  • امیر محسن مهدویان
  • خیلی عالی و جالب بود قالب وبلاگ هم حرف نداشت          ایول
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ..... ممنون
  • امیر محسن مهدویان
  • سلام ببخشید چرا اون امتحانی که اقای شاکری گرفت رو سوالاش رو نگذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    گذاشتم.................
  • دریا سلیمانی
  •   
    ببخشید لطفا درکلاس های مبتکران هم از این جور ازمون ها بذارین لطفا !!!!!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    اگه دقت کرده باشی بعضیاشو اونجا مطرح کردم
    منتها چون بعضی خانواده ها گفتن درس کلاس هم کار کنیم، اینه که کمتر وقت میشه !
    با اینحال بازم چشم....................
    سلام آقای ابراهیم زاده. . تازه دانلودش کردم. هنوز حلش نکردم. سوال های بسیار جالبی بود.درست که استقلال یکککککککککککککم قویتره ولی عشق فقط تیم ملی.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    ممنون...............
    نظر هر کس محترمه، هرچند  اصلا درست نباشه
    ممنون از این که وقت گذاشتی ... !
    کاملا حق با شماست.
    خواهش میکنم.
    یک نکته جالب که در خاندان پژومان فقط من و عمو مجید با2الی3 نفر دیگه استقلالی هستیم و بقیه همه پرسپلیسی هستند 
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    پس زودتر ، شما هم آدم بشین ...
  • علیرضا عرفانیان
  • سلامی دوباره 
    من عرفانیان هستم. من همین حالا عکس های مدرسه های قبلی تون رو دیدم.
    وفهمیدم چقدر باتجربه هستید. شاید اگر حکیم پور این نظر رو ببینه بگه دارم چابلوسیمیکنم.
    واقعا باید قدر معلمی مثل شما که برای دانش آموزاتون تلاش میکنید دونست...
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    ممنون علیرضای عزیز
    من فقط چیزی رو که وظیفم میدونم انجام میدم
    و از این بابت هم توقعی از کسی ندارم.........
    دانش آموزانم همیشه به من لطف داشتن و از این که الان می بینم خیلیا به جایی رسیدن ، احساس غرور می کنم...!
  • علیرضا عرفانیان فر شاد محبوب ...(ب)
  • سلام
    اگر با خواندن اسم من سرتان گیج رفت ببخشید .
    در امتحان ترم سوال چوب کبریت در کتاب و جزوه های شما نبود و یک سوال معمایی بود حیف که روز امتحان مدرسه نیامدید بودن شما به من انرژی و روحیه میداد البته با این که معلم خوبی هستید نمیشه انتقاد بدی از طرح سوال کرد اما سوال طوری بود که من سر امتحان گریم گرفت و وقت با این حال از سوالات ممنون(چون 90درصدش برای من آسون بود
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    قرار نیست همه ی سوالات در جزوات باشه
    اون سوال هم به راحتی حل میشد، حتی گفتم دو جواب داره و ...
    مهم مفهوم درس هست که بهتون درس دادم
    فکر نکنم ایرادی به سوال وارد باشه .............
    باید بیشتر تلاش کنی ...........
  • محمد حسین موحدپور
  • سلام
    سوالاش خیلی خوبه
    حما از سوالات استفاده ی کامل رو میبرم.
    ولی خدایییش راستین چرا آدم نمیشه؟آبی هم شد رنگ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    حتما استفاده کن .........ضرر نداره
    خب معلومه که واسه چی ... !
  • علیرضا عرفانیان
  • سلام!
    استاد ابراهیم زاده آیا بعد از صعود 7 نمره از 7.75 به 14.75 باز هم جای پیشرفت دارم!؟!
    برای بهتر شدن درس ریاضی چه پیشنهادی برای من دارید؟؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    اینو نمیشه گفت پیشرفت .........
    اینو میگن سر عقل اومدن
    خوب تمرین کنی و نکته هامو در کلاس و تقویتی بکار بگی و خوب تمرین کن
    تمرین و تمرین و باز تمرین
  • علیرضا عرفانیان
  • lممنونم از پیشنهاد
    اگر ممکنه قبل از امتحان ترم یک جلسه کلاس باشه چون برگه ی من دست شماست یادتونه که؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    احتمالا کلاس هست .......... قشنگ اشکالاتت رو یادداشت کن تا ترم 20 شی !
  • علیرضا عرفانیان
  • به روی چشم
    ولی خودتون هم میدونید که من آدم بی دقتی ام نمیشه گفت 20 میشم ولی سعی خودم رو میکنم
    اگر تمام درس هارو زیر 18 بشم به شما قول میدم که ریاضی رو بالای 18 بشم
    با تشکر از زحمات یک ساله ی شما...
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام

    مطمئن باش که من از نره خوبتون بیشتر از خودتون خوشحال میشم
    تمام سعی منم همینه که بفهمین ونمره خوب بگیرین

    امیدوارم موفق باشی ....

    لازم به تشکر نیست ... من قط وظیفمو اجام میدم !
  • علیرضا عرفانیان
  • خیلی ممنون!
    اگر تو این یکسال رفتار بدی از من دیدید یا کاری کردم که باعث ناراحتی شما بشه  یا ورقه هارو تو دفتر نمی نوشتم و ... که گفتن همه ی این موارد 2 روز طول میکشه عذر خواهی من رو بابت این ها پذیرا باشید!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    اشکال نداره ......... بعضیارو که تلافی کردم و ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی