دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

نیایش به زبان ریاضی

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ
              ** نیایش به زبان ریاضی **




خدایا! شکر که تو را حدی برایت متصور نیست.
سپاس تو را که بی نهایت مهربانی و بی شمار پاک خدایا!
حمد و سپاس از آن توست که محیطی بر تمام عالم و تو تکیه گاهی بر تمام موجودات.
خداوندا! بنده ای هستم سراپا تقصیر که وجودم بر محور حیات در محاصره پیکانهای شیاطین است.
خدایا! دستم را بگیر که من کسری از توأم و وجودم از آن توست و همه مرا به نام تو می شناسند که من مشتقی از حد بی انتهای توام.

پروردگارا! ببخشای مرا آن لحظه که من بر عمودی غیر از تو تکیه می کنم و همه ستون ها ناپایدارند وقتی تو نباشی.
بارالها! نمی خواهم فقط محیط زندگی ام از نام و یاد تو پر شود که من طالب آنم که مساحت وجودم از تو پر شود.
معبودا! تو آن قدر گویایی که من از وصف تو ناتوانم. بند بند وجودم از شعاع نور توست که گرم و روشن می شود. من می خواهم به تو برسم بدون آنکه لحظه ای بیم تقسیم و تردید داشته باشم.

الها! قلبم از فرآورده هایی انباشته شده که گاه تراکمی از نادرست هاست.
خدایا! من چون مثلثی هستم که می خواهم زاویه کارهایم قایم به وتری باشد که نام تو بر تارک آن نقش بسته باشد.
خدایا! می خواهم از ۱۰۰ درصد زندگی تو آن را پرکنی وقتی تقسیم می کنند تو باشی وقتی جمع می شوم تو شوی و آن گاه که مرا ضرب می کنند حاصل آن تو یعنی بی نهایت باشی اما مباد آن لحظه که منهای تو باشم.
خداوندا! آن روز را برسان که روح و جسم در تقارن هم و در موازی دستورات تو باشد.
بارالها! در روز معاد ترازوی اعمال مرا آن سان کن که کفه خوبی هایش ولو به ذره ای سنگین تر از اعمال ناشایستم باشد.
پروردگارا! مرا کمک کن، قلبم و جانم آن قدر وسیع شود که هکتار هکتار آن را بذر دوستی بکارم و مهربانی درو کنم.

خداوندا! تمام اعمال نیکم را به توان (n) برسان و آنها را هدیه می کنم به مساحت ۸+۶ تنی که گل وجودم از آنها سرشته شده است... !




  • نعمت الله ابراهیم زاده

نظرات  (۱۱)

  • محمد حسین نصیری
  • متن خوبی بود

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    ممنون
  • علی اکبری
  • so beauty :)
    به منم سر بزنید
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام بر علی عزیز
    چشم حتما
    اگر سر نزدم مطمئن باش تو سرت میزنم!
  • پدرام شاکری نوا
  • سلام، خیلی قشنگ بود، ممنون.
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام بر پدرام عزیز
    ممنون
     سلام خیلی جالب بود
     ریاضی همه جا هست واقعا
    خسته نباشین
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    واقعا .... ریاضی نقش انکار ناپذیری در زندگی داره و ... !
    ممنون از لطفتون
    با سلام خدمت شما .
    جالب بود .
    انشاله بتوانیم بیشتر از حضور و نظراتتان در مسائل فناوری مدرسه بهره مند گردیم .
    در پناه حق پیروز و پایدار باشید .

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــلام
    خواهش می کنم ..... نظر لطف و تواضع بالای شماست
    چشم .... من خوشحال میشم که هر کمکی از دستم بر بیاد بکنم
    ممنون از وقتی که گذاشتین

    سلام بر استاد عزیزم

    جالبه برام خیلی رو من میتونه تاثیر بذاره.  

    نیایش به هر زبونی خوبه مخصوصا به زبون ریاضی و امیدوارم هیچکی  از رو عادت و اجبار به عبادت و نیایش با خدا .............

    Best Regards

    شاگردتان

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
    نیایش به آدم یک آرامش خاص میده
    هر چی که طبق عادت  باشه ............ از هدف اصلی به دور خواهد بود
    ممنون
    salam ali bud!
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    ممنون ................
    سلام خیلی جالب بود.هرکی 1جورنیایش میکنه.اینم 1نوعشه البته ازاون جذابا،ممنووون
    پاسخ:
    ســــــــــــــــلام
    بله ... دقیقا
    شما لطف دارین

    ای کاش مختصات کردارمان روی ربع اول همانطور می ماند و به سمت ربعهای دیگر نمی رفتیم. ای کاش تابع تمامی اعمال خوبمان اکیدا صعودی باشد تا به مقصد برسیم. کاش تابع گناهانمان نزولی باشد تا در یک جا بالاخره پایان پذیرد. کاش لااقل تابع گناهانمان اینقدر پیوسته نباشد و حد اشتباهاتمان به بی نهایت میل نکند. کاش دنیا با تمام دلخوشی هایش در نظرمان نقطه ای تو خالی باشد و بس. کاش.....
                    خدایا! شکر که تو را حدی برایت متصور نیست. سپاس تو را که بی نهایت مهربانی و بی شمار پاک .خدایا! حمد و سپاس از آن توست که محیطی بر تمام عالم و تو تکیه گاهی بر تمام  موجودات. خداوندا! بنده ای هستم سراپا تقصیر که وجودم بر محور حیات در محاصره پیکانهای شیاطین است. خدایا! دستم را بگیر که من کسری از توأم و وجودم از آن توست و همه مرا به نام تو می شناسند که من مشتقی از حد بی انتهای توام.
  • عرفان اقوامی
  • سلام بر استاد گرامی
    خسته نباشید ....... خیلی قشنگ بود
    فقط یه سوال: "این متن رو خودتون نوشتید؟"
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    لطف داری .............
    نه عزیزم.............

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی