دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

ما باید فقط نگاه کنیم؟!

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۱۸ ب.ظ



 

تو شهر بازی نشسته بودم واسه خودم , یهو یه دختر کوچولو خوشگل اومد پیشم بهم گفت : آقا آقا ...

تو رو خدا یه لواشک ازم بخر !! نگاش کردم چشماشو دوس داشتم دوباره گفت آقا :

اگه دو تا بخری تخفیفهم بهت میدم بهش گفتم اسمت چیه؟

فاطمهبخر دیگه!

کلاس چندمی فاطمه؟

میرم چهارماگه نمی خری برم ...

می خرم ازت، صبر کن دوستامم بیان همشو ازت میخریم.  مامان و بابات کجان فاطمه؟؟

با... بابام مرده مامانمم مریضه من و داداشم لواشک می فروشیم

از باغچه ی پارک براش گل چیدم و بهش دادم. بعد دوستامم رسیدند همه ازش لواشک خریدند. خیلی خوشحال شده بود می خندید از یه طرف دلم سوخت که ما کجاییم و این کجا از یه طرف هم خوشحال بودم که امشب با دوستام تونستیم دلشو شاد کنیم.

فاطمه میذاری ازت یه عکس بگیرم؟

باشه فقط پنج تا !

باشه

اگه پانصد تومن بدی مقنعموهم بر میدارم

فاطمههههههههههه ههههههدیگه این حرف و نزن ! خیلی ناراحت شدم ازت!

سریع کوله پشتیشو برداشت و رفت وقتی داشت می رفت.نگاش می کردم نه به الانش نه به ظاهرش به آینده ایی که در انتظار این دختره،  نگاه میکردم و ما باید فقط نگاه کنیم فقط نگاه فقط نگاه...!


  • نعمت الله ابراهیم زاده

ما فقط نگاه کنیم؟

نظرات  (۸)

  • محمد هومند
  • سلام و درود
    متن زیبا و قشنگی بود.
    انشاءالله که سایه پدر و مادر همیشه بالاسر کودکان جهان باشد
    ممنون
    پاسخ:

    ســـــــــــــلام

    مرسی......ان شاء الله

  • پدرام شاکری نوا
  • سلام،
    جالب بود امّا آخراش یه دفعه...!؟#!%؟@!! بچه‌ی چهارم ابتدایی هم...؟!!؟؟!
    البته باز خوب شد...
    ان‌شاءالله روزی دل ثروتمندان به رحم بیاد و چشم دل باز کنن تا ببینن باید با پول‌های اضافه‌شون چه کار کنن...
    ممنون.
    پاسخ:

    ســــــــــــلام استاد

    آره....منم متاسف شدم....از اینکه اینقدر قلب رئوفی داری جای تقدیر داره

    امیدوارم وقتی بزرگ مرد شدی این اندیشه های پاکت رم از دست ندی

    ممنون از نظرت

    واسه 500 تومن مقنعه برداشت؟؟؟؟؟
    چند مگیره که ...!!!
    شوخی کردم زیبا بود
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
    بدون شــــــــــــــــــــــــــــــــــرح...................
    مابایدبه جای فقیر ,فقررامحکوم کنیم...
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    آفرین ..........چه حس قشنگی

  • نیما رضائی
  • دبیــــــــــر،
    این استان بود یا براتون همچین اتفاقی افتاد!!
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    داستان بود ................ یا حتما برای کسی اتفاق افتاده بود

  • عرفان اقوامی
  • :(
    سلام...

    استخر فرالله....

    این چی بووووووووووود...
    پاسخ:
    سلام
    استغفرالله...
    قشنگ و گریه دار بود من که گریم گرفت(یه پسر احساسی!)ما قدر زندگیمون رو نمی دونیم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی