دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و آن چه می ماند، خــــــاطـــره هاست...!

دشت خــــاطـــرات

و کاش دوست داشتنمون اونقدر عمیق بود که با تلنگری فرو نریزه...کاش!

مرور خاطرات

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴ ق.ظ

ما آدما برخی از اوقات رو به مرور خاطراتمون میگذرونیم که گاهی ممکنه دردآور و گاهی هم ممکنه شیرین باشه!

                                                    

اگه دوست داشتین خاطراتتون رو بنویسین، خوشحال میشم.






 یکی از بهترین هدیه هایی که در روز تولدم امسال ( 1393 ) گرفتم : 

      کادوی تولد من در 1393


 عصر چهارشنبه ( 25 دی 1392 ) با دبیرا و مدیر و معاونین مدرسه ی حاج منصور قاسم زاده به اردوی دبیران رفتیم ...

محل اسکانمون مدرسه ی راهنمایی شبانه روزی حیدری بایجان بود ...... بعد اذان همگی به آبگرم رفتیم ...








بعد از آن به بایجان برگشتیم و به بازی و سرگرمی و گپ زدن مشغول شدیم و در حین آن شام خوردیم ......
بعد از شام و بازی ، حدود ساعت 1 ، عده ای خواستن بخوابن که مانند سال های قبل من و آقای عبدی و فتحی پور که بچه شرهای اردو هستیم به اذیت کردن اونا پرداختیم و اونا با حیله ای مارو از خوابگاه کشوندن بیرون و برگشتن و درهارو بستن و ما رو راه ندادن ......
ما هم بدون بالش و پتو در سلف سرویس .....





البته ما هم کم نیاوردیم و شبیخون به غذای فردا زدیم و ....




خلاصه تا صبح بیدار موندیم و من چون کلاس داشتم، صبح زود ازشون خداحافظی کردم و به آمل برگشتم
خوش گذشت ..............

راستی یک عبارتی روی یکی از دیوارهای آبگرم نوشته بود که برام جالب بود و خوشم اومد:



 امسال ( دی 1392 ) ، یکی از دانش آموزان سابقم منو شرمنده کرد وبرای تولدم یه پاورپوینت ساخته و ......
همیشه ممنون معرفت دانش آموزام بودم و از داشتن چنین شاگردان و دوستان ، خدا را شاکرم !

هدیه ای از دوست


 امروز یکشنبه 10 آذر 1392 خبر دار شدم که یکی از  دانش آموزان 17 سال پیشم ، روح الله نیکبخت بر اثر گاز   گرفتگی فوت کرد ......... یعنی باز هم یکی دیگه ؟!
 تا میاد غم یکی فراموش بشه یکی دیگه ... !
 خدا رحمتش کنه ..........


 مدرسه روستای نوسر
 سال 1376

 مرحوم روح الله نیکبخت .......
 نفر دوم از سمت راست
 روحش شاد ... !

 چند ماه پیش ( شهریور 1392 ) ، سعید حبیب زاده عزیز نیز از جمع ما رفت...
یکی دوسالی در کلاس جبرانی شاگردم بود و خرداد 1390 در اردوی دانش آموزی یک هفته ای که به مشهد رفته بودیم، کلی خاطره با هم داشتیم.

روحــــــــــــــش شـــــــــــــــــــــــاد

 

امسال محـــرم( 21و22و23 آبان 1392 )،دوست وهمکار عزیزم
( آقای خادمی ) منوبه روستای هفت تن دعوت کرد و منم که در اوایل معلمیم، 3 سال پرخاطره رو اونجا گذروندم، قبول کردم.
که بعد از حدود 16 سال دوباره گذرم به هفت تن و لوت و بلقلم و نوسر افتاد و خیلی از شاگردان قدیمی رو دیدم ومرور خاطرات و ...
بعضیاشون از اینکه هنوز میشناختمشون و حتی به اسم کوچیک صداشون می کردم جا خورده بودن!
خلاصه جدای دیدن مراسم محرم که لطفش جای خود،بعد 15 سال، دیدن مکان و افرادی که ازشون خاطره داشتم، خیلی چسبید.
اما یه خاطره تلخ هم داشت و اونم با خبر شدم که یکی از شاگردای اون زمان، چند ماه پیش بر اثر تصادف رانندگی در جاده هراز ، فوت کرده بود
و بدتر از این،این بود که یک هفته بعدش قرار بود عروسی کنه!
خیلی ناراحتم کرده بود و... !
محسن خلیلی عزیز... روحت شاد !



دیروز ( 7 آبان 1392 ) یکی از دانش آموزان چند سال پیشم ( علیرضا کارگران ) که یکی دوسالی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد، فوت کرد ... وقتی به من خبر دادند، گریم گرفت!
یکی از دانش آموزان دوست داشتنی من .... که هیچ گاه صورت و چهره خندانش از یادم نمیره
امروز رفته بودم مراسم ختمش ... خدا رحمتش کنه




 
"هست"  را اگر قدر ندانی می شود "بود" و چه تلخ است  هست کسی بود شود...! امشب که گذری به خطراتم زدم، یاد شاگردای قدیمم افتادم که اکنون در جمع ما نیستند. وقتی به یادشان افتادم، دلم گرفت. روحشان شاد ( میلاد آزاد ) ، ( میلاد قنبری ) ، ( محسن کوهی ) ، ( علی میرزایی )




یکی از خاطرات شیرینم اینه که چند روزپیش( سه شنبه 5 دی 1391 ) دو نفراز شاگردای سابقم (علیرضا و کسری) توی
یه رستوران
با گرفتن جشن تولد برای من، سورپرایزم کردن و یه شب خاطره انگیز رو برام رقم زدن که بی نهایت ازشون ممنونم.


 


ازدست دادن یکی که برات عزیزه همیشه  یکی از تلخ ترین خاطرات می تونه باشه، فوت یکی
از بهترین دوستام به نام حمید یکی از تلخ ترین خاطراتمه که با گذشت دوسال
( شهریور 1389 ) از فوتش،هنوزم
 باور ندارم که نیست و جاش همیشه برام خالیه!

 
  • نعمت الله ابراهیم زاده

مرور خاطرات

نظرات  (۴۷)

  • پدرام شاکری نوا
  • سلام، چه اتّفاقی افتاد که فوت شدن؟
    پاسخ:

    سلام استاد

    مفصله، همون قرار بیرون که رفتیم بهت میگم

    سلام تل ترین خاطره منم شبیه شماست مرگ صمیمی ترین دوستم محمد رضا
    روحش شاد
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    جدایی و اونم از نوع مرگ، برای هرکسی تلخترین خاطره می تونه باشه ............ خدا بیامرزدش
    خاطرات خوش زیاده اماکادو(خودکار)که بهم دادید خ بهم حال داد
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    قابلی نداشت .............. ممنون از نظرت
    بدترین خاطرم باشما نگرفتن نمره۲۰ بود
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    بزار رو حساب این که من بد درس می دادم تا عذاب وجدان نگیری
    ممنون از نظرت
    سلام وقتی به ساعتهای کلاستون فکر میکنم همش خاطرست اما جالبترین چیزبرا من نگاه کرده به چکنویسهای کلاستونه که هنوز هم دارمشون
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام
    خاطره های خوب یا بد ... ؟!
    امیدوارم خاطره های خوب فقط به یادت مونده باشه ... !
    ممنون از نظرت
    سلام استاد عزیزم
    درگذشت صمیمی ترین دوستتون رو خدمتتون تسلیت میگم. از طرفی پیشاپیش تولدتون رو هم تبریک میگم.امیدوارم قابل بدونید.



    Best Regards

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون .................. هنوزم عکسش بعد سال ها پشت ماشینم زده
    هر  روز که سوار ماشینم میشم به یادش می افتم وتا هم یادی ازش کرده باشم و هم اینکه خیلی به مرگ نزدیکم
    دلم گرفت ....................................
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    من بدتر ....................... گریم در اومد!

  • امیرعلی نبوی
  • تسلیت می گم . روحش شاد . امیدوارم سرطان دیگه گریبان گیر کسی نشه و اشک بقیه رو در نیاره. به امید اون روز.
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــلام
    ممنون ............... امیدوارم
    بد دردیه .............. خدا به پدر و مادرش صبر بده
  • امیر محمد کریمی
  • سلام

    با عرض تسلیت

    منم مثل شما و بقیه ناراحت شدم

    امیدوارم اخرین بار باشه که خاطرات تلخ در زندگیتون نقش پیدا میکند
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون امیرمحمد عزیز ............... هیچ وقت چهره ی خندون و شادش از یادم نمیره
    من بدتد
  • عرفان اقوامی
  • باز چه خاطراتی از دانش آموزاتون دارین؟؟؟؟!
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    خاطرات زیادی دارم ................ فقط بید فرصت نوشتن داشته باشم
    چون اون خاطرات مثل نویسندگی احتیاج به مهارت و وقت داره

    سلام استاد عزیزم

    منم به نوبه خودم  فوت  دانش آموز دوست د اشتنیتون رو خدمت شما  تسلیت میگم.

    روحش شاد

    ان شاء ا...خداوند بزرگترین نعمت  که نعمت سلامتیه از هیچکی دریغ نکنه................. 

    Best Regards

     

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام
    ممنون ................ فقط میگم حیف شد
    سلام............
    منم ناراحتم وقتی شما ناراحتید (خواهی باور کنید و خواهی باور نکنید.............)
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    شاید باور کردنش برای اونایی که اینو می خونن سخت باشه ، اما من در این موقع ها ، دلم به درد میاد و در تنهایی خودم بارها گریه می کنم وقتی بهشون فکر می کنم
    آخه من روزهای زیادی باهاشون زندگی کردم و کلی خاطره دارم !
  • علی سیارنژاد
  • سلام،
    از صمیم قلب ناراحت شدم، خدا رحمتشون کنه.
    امیدوارم که همه شاد و سلامت باشین و زندگی فقط چهره خوبشو براشون آشکار کنه...
    راستی ما هم هنوز اون خاطره ها از یادمون نرفته ها!!!
    ممنون بابت مرور خاطرات! :-)
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام بر علی عزیز
    ممنون و تشکر از لطفت
    باید میدیدیش که چه پسر گلی بود ............ همیشه خندون
    دلم خیلی به درد اومد
  • محمد حسین خسروی
  • سلام
    خیلی ناراحت شدم . وقتی صورت زیبایش را دیدم برام خیلی آشنا به نظر می رسید.
    خدا رحمتش کنه...وبا آرزو صبر برای خانواده ی آن عزیز
    فقط سال دوم بود یا سوم؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    ممنون ......... اگه چهره ی همیشه خندونش رو میدیدی چی میگفتی؟!
    الان باید سوم دبیرستان می بود ................. دوم که بود مریض شد و برای درمان دیگه مدرسه نرفت
    خدا بیامرزدش ............... حیف شد
  • امیرشایان
  • سلام 

    تسلیت!
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــلام

    ممنون  ..................

    سلام استاد عزیزم

    خاطرات  و هدیه های خوب  و قشنگ زیادی دارم ازتون که بابت همه اینا ازتون ممنونم  ولی ای کاش اون لحظه ها دوباره بر می گشت....حیف و حیف....همیشه به حال دانش آموزایی که الان باهاتون کلاس دارن، غبطه میخورم.

    با احترام

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــلام
    قابلی نداشت ...............


  • علی رضا اذرنیوشان
  • سلام من دانش اموز92/93 حاج منصور قاسم راده هستم اما شما دبیر من نبودید اما وقتی به شما سلام کردم خیلی از شما خوشم امد     خیلی با مرامی    عشقی      بچه(303)
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ................... ممنون که وقت گذاشتی !
    امیدوارم باز ببینمت .........

    سلام استاد عزیزم
    خسته نباشید،عالی بود ، ولی واقعا سخته تا صبح تو سلف خوابیدن......

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    اما ما نخوابیدیم ............ فقط یه چشم گرم کردن یا چرت چند دقیقه ای بود .........
    من عادت دارم
    بهرحال شیطنت کردن هم این عواقب رو داره

    سلام استاد عزیزم

    اره  ای کاش شیطنتا و اذیت کردنا عواقب نداشت ، اونوقت دیگه...........

     

    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــلام
    آره ................ اما بهرحال ما که تا صبح نمی خوابیدیم
    تازهئ بهانه ای شد که به غذای فردا دستبرد بزنیم و ... !

    سلام استاد عزیزم

    من یکی از بهترین خاطرات زندگیم و یا میشه گفت قشنگترین لحظه زندگیم اینه که بعد 14 سال تونستم دوباره استاد عزیزم جناب آقای ابراهیم زاده رو ببینم ، دقیقا همون چیزی بود که طی این مدت 14 سال انتظارش رو می کشیدم  و آرزوی قلبیم بود تا خداوند فرصت دیدار دوباره را نصیبم کند و بابت این موضوع همیشه خدا رو شاکرم و موفقیت ، سلامتی و بهروزی ایشان را در فراوان سال ها از خداوند منان خواستارم.   

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ................ شرمندم می کنین !
    سلام دوست خوبم.
    خیلی وبلاگ خوبی داری.
    بیا بمنم سر بزن.
    اگه دوست داشتی منو به اسو یوزر نیم پسورد نود32 لینک کن تا لینکت کنم.
    راستی کد محبوبیت گوگلم یادت نره.
    اینم ادرس وبلاگم /http://nod3232-ir32.blogfa.com/
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــلام
    ممنون ............... لطف دارین شما
    چشم......................................
    انشاءالله خوشی بیشتر براتون بیاد.
    سلام . من اذر ابادم .می خواستم بدونم الان کجا تدریس می  کنید.
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــلام بر پیروز عزیز
    مدرسه تیزهوشان
    واقعاً جاتون تو مدرسه خالیه.یک سر به مدرسه بزنین .خوشحال می شیم.
    پاسخ:
    سلام 
    پیروز عزیز, لطف داری
    به همین زودی میام
    دل منم براتون تنگ شده

    سلام استاد عزیزم
    چه ابتکار جالبی برای پیدا کردن دانش آموزاتون بکار بردید......
    امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
    با احترام
    پاسخ:
    ســــــــــــــــلام
    یکی از اهدافم همین بوده ........ و خیلی خوسشحالم !
    سلام بر استاد عزیزتر از جانم
    واقعا خوش بحال دانش آموزی مثل آقای پیروز که شما قصد دارین به همین زودی تشریف ببرین و بهشون سر بزنین.......

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام
    موافقم ...................خخخخخخخخخخخخ
    سلام بر استاد عزیزتر از جانم(اغراق یا چاپلوسی نیست،یه واقعیته........)
    ببخشید ، امتحانات بچه ها از کی شروع و کی تموم میشه؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف دارین ......... اما این آخرین باره که چنین نظراتی رو تایید می کنم
    دفعه بعد با عرض معذرت مثل بقیه نظرات پاک خواهند شد .....

    سلام استاد............
    چشم
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــلام
    این شد ..............
    سلام........
    هر چی شما بفرمایید..
    با احترام
    سلام بر استاد عزیزتر از جان اقایim و من.بله واقعاً خوش به حالم ولی پیش نمیاد که ما شما رو خیلی زیارت کنیم .پس ادرس مدرسه ای که  تدریس میکنینتون  رو بگین، اخر سالی به شما یک سر بزنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی مدرستون مدرسه تیزهوشان شهرک ایثارٍ؟؟
    راستی معلم های دیگه هم وبلاگ دارن؟
    راستی معلم های دیگه هم وبلاگ دارن؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــلام
    نمیدونم .................. حتما دارن !
    سلام بر استاد عزیز تر از جان اقای imو من.بله واقعاًخوش به حالم!ولی خیلی پیش نمیاد که شما رو زیارت کنیم .پس شما ادرس مدرسه ای که تدریس میکنین رو بگین تا اخر سالی یه سر به شما بزنیم ؟؟راستی مدرستون مدرسه تیزهوشان شهرک ایثارٍ؟؟؟
    سلام بر استاد عزیز تر از جان اقای imو من.بله واقعاًخوش به حالم!ولی خیلی پیش نمیاد که شما رو زیارت کنیم .پس شما ادرس مدرسه ای که تدریس میکنین رو بگین تا اخر سالی یه سر به شما بزنیم ؟؟راستی مدرستون مدرسه تیزهوشان شهرک ایثارٍ؟؟؟
    پاسخ:
    ســــــــــــــــــــــــــــــلام
    شما لطف داری ............. آره همونجاست .......
    سلام
    بهرحال خیلی خوش بحالتون که میتوانید بروید مدرسه تیزهوشان و از نزدیک ببینید ایشون رو، ولی ما که از طرف استاد چه به صورت گفتاری و دیداری تحریم شدیم.....و بد بحالمون.

    سلام
    با عرض پوزش ، توجه:
    عبارت (استاد عزیزتر از جانم) فقط و فققققققققققط مختص کاربر im می باشد.
    اقا(IM) بببببخخخخخشید................
    سلام دبیر . علی اصغر چلابی (قاسم زاده) دانش اموزتون بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام

    حتما بود که اسمش هست


    ههههههههه

    آقای پیروز ،خواهش میکنم و با تشکر از توجه شما.

    موفق باشید.

    حقیقت را دوست بدار ولی اشتباه را عفو کن؛ ولتر
    سلام استاد عزیزم
    آغاز سال تحصیلی جدید رو بهتون تبریک میگم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما در فراوان سالها دارم.
    با احترام
    شاگردتان
    دبیر اعصابم واقعا خورد شد .....خیلی 

    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــلام بر دایای عزیز ................


    حالا ببین من اون موقع چه حالی داشتم !
    تو عصر موشک و فضا، الاغ سواری عالیه
    کنار بنز و زانتیا، دیدن گاری عالیه

    بسکه فراوونه کلاغ، قناری قارقار می کنه
    از هرچی آوازه خوشه، آدمو بیزار می کنه

    سینما و تاتر چیه، سیا بازی قشنگ تره
    رو حس و حال آدما، لی لی کنون نمی پره

    تو این قاراشمیش شدید، صغرا خانم ولنسیاس
    عجب زمونه ای شده، دنیا رو باش دس کیاس

    پیتزا و استیک ولش، سیخ جیگر نصیب ماس
    آبگوش خوراک اعیوناس، اشکنه راس جیب ماس

    از رپ و راک و پاپ نگو، ابرام غزل خونو می خوام
    شبای صاف و ماه نو، صفای ایوونو می خوام

    پپسی کولا ارزونی تون، قرتی بازی دیگه بسه
    کاهو سکنجبین می خوام، آب قناتم هوسه

    قدیم ندیما یادته؟ تهرون هوای خوبی داشت
    شیرونیای حلبی، سقفای تیر چوبی داشت

    آپارتمانای عجیب، با برج و بارو مد شده
    مدرنه آب حوض کشی، باز دَسه جارو مد شده

    عطرای پاریسی چیه، گلاب قمصر بیارین
    تو جیبای بی برکت، یه مُش گل یاس بذارین

    اینترنت و فکس و موبایل، تلویزیون و رادیو...
    رد پای تمدنو، همینجوری بگیر برو...

    شلوغ پلوغه سرمون، جا واسه دل نمی مونه
    قدر من و تو رو حاجی، هیشکی دیگه نمی دونه

    به جای ایمیل جون من، نامه ی دَسی بنویس
    شیک بازی رو کنار بذار، اونی که هَسی بنویس

    دنیا مثه راز بقاس، از صلح و آشتی بنویس
    از روزگار خوبی که، اونوقتا داشتی بنویس
  • امیررضا بلقلم
  • من هم محسن جان رو میشناختم وهم سعید که دوست خیلی مهربونم بود
    پاسخ:
    ســـــــــــــــــــــــــــــلام ..............

    آره ............... خدا بیامرزدشون
    سلام دبیر این اقا حمید همینیه که اسمش پشت ماشینتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدا بیامرزتش
    دوست داریم خاطراتتون رو لطفا بیشتر بذارین.با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی